مدارس چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس اردبیل چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ 

به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، نیر، هیر و سرعین فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی تعطیل و همچنین در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و مدارس استثنایی نیز تعطیل است.

برودت هوا فعالیت مدارس در برخی شهرهای استان اردبیل را برای سومین روز متوالی غیرحضوری کرد.

به گزارش صفحه اقتصاد روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه ای در خصوص فعالیت مدارس این استان در روز چهارشنبه نهم اسفندماه اعلام کرد: به دلیل برودت هوا در اردبیل، نمین، نیر، هیر و سرعین فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه در شهرستان کوثر نیز کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری خواهد بود.

همچنین در شهرستان خلخال، دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر غیرحضوری خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش مشگین شهر هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا فعالیت آموزشی مقاطع تحصیلی پیش دبستانی،ابتدایی و استثنایی شهرستان مشگین شهر در نوبت صبح روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد. 

 تعطیلی مدارس خراسان جنوبی چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: به‌دلیل سرمای هوا و جلوگیری از افت فشار گاز، فردا همۀ مدارس و دانشگاه‌های استان غیرحضوری هستند.

معاون عمرانی و جانشین استاندار در ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی در این استان روز چهارشنبه به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

به گزارش صفحه اقتصاد از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده سه‌شنبه شب افزود: ورود سامانه بارشی و بروز هوای سرد و پایداری آن در اکثر نقاط کشور و کاهش محسوس دما، منجر به افزایش بی سابقه مصرف گاز در بخش خانگی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تامین گاز بخش خانگی تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، به منظور تضمین پایداری و تامین گاز و نیز جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز همچنین به دلیل گزارش بارش نزولات جوی و برف در اکثر نقاط استان این تصمیم گرفته شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: آموزش در تمامی مراکز آموزشی، مهدکودک‌ها، مدارس، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در سطح استان فردا - چهارشنبه ۹ اسفند - به صورت غیر حضوری خواهد بود.

به گفته وی تامین سلامت، جلوگیری از مخاطرات و تامین ایمنی تردد از دیگر دلایل اتخاذ این تصمیم در ستاد مدیریت بحران و مدیریت مصرف انرژی استان است.

تعطیلی مدارس کردستان چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای شهرستان‌های کامیاران، دیواندره، بانه، بیجار و مناطق کرانی و موچش روز چهارشنبه در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری است. فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهرستان دهگلان نیز در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در شهرستان‌های سروآباد و مریوان نیز آغاز فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. شهرستان سقز و منطقه زیویه نیز فعالیت تمام مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستا و مدارس ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تاخیر و از ساعت ۹ صبح است.

شهرستان قروه و منطقه سریش‌آباد نیز فعالیت تمامی مدارس دوره ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس دوره متوسطه سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

همچنین در شهرستان سنندج و منطقه کلاترزان تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تأخیر و از ساعت ۹ صبح است. همچنین وضعیت فعالیت مراکز پیش دبستانی و سنجش مطابق وضعیت دوره ابتدایی آن شهرستان خواهد بود.

تعطیلی مدارس استان تهران چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تداوم برودت هوا از تعطیلی مدارس ابتدایی مناطق یک، دو، چهار و پنج تهران خبر داد و گفت: آموزش در مدارس ابتدایی این مناطق و کن سولقان، لواسان، رودبار قصران روز چهارشنبه نهم اسفند غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

به گزارش صفحه اقتصاد از استانداری تهران، میرمحمد غراوی سه‌شنبه شب با اشاره به تداوم برودت هوا و لغزندگی معابر، تصمیم به تعطیلی برخی مدارس ابتدایی در شهر و استان تهران گرفته شد.

وی افزود: کلاس درس مقطع ابتدایی مدارس مناطق یک، دو، چهار و پنج تهران فردا تعطیل و آموزش به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

غراوی اظهار کرد: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در کن سولقان، لواسان، رودبار قصران، پردیس، شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز فردا چهارشنبه به صورت غیرحضوری و در بستر «شاد» خواهد بود.

وی افزود: بنا بر این تصمیم در مناطق ذکر شده در شهر تهران و شهرستان‌های مذکور فعالیت کودکستان‌ها نیز تعطیل اعلام می‌شود.

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران کلیه مقاطع تحصیلی مدارس این شهرستان‌ها غیرحضوری شد.

آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اعلام کرد: به دلیل بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی و متوسطه اول و دوم، در نوبت صبح و بعد از ظهر پردیس، دماوند، رودهن و فیروزکوه غیرحضوری است.

بنا بر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، آموزش دانش‌آموزان در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

همچنین غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی در ۴ منطقه پایتخت و برخی شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: به دلیل تداوم برودت هوا، آموزش در مدارس ابتدایی مناطق یک، دو، چهار و پنج تهران فردا مجازی است.

به گفته وی کلاس درس ابتدایی شهرستان‌های کن سولقان، لواسان، رودبار قصران نیز فردا غیرحضوری و در شاد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بنا بر این تصمیم در مناطق ذکر شده در شهر تهران و شهرستان‌های مذکور فعالیت کودکستان‌ها نیز تعطیل اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس قم چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی روز چهارشنبه نهم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

با توجه به اطلاعیه ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، تمامی مدارس استان درتمامی مقاطع تحصیلی درتاریخ نهم اسفندماه بعلت بارش برف، برودت دما و یخبندان بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

تصمیم گیری در مورد دانشجویان بر عهده روسای دانشگاه‌ها گذاشته شده است.

ساعت کار ادارات نیز ۱۳ پایان می‌یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت ۱۲ ظهر سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

تعطیلی مدارس کاشان چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار کاشان از غیرحضوری شدن مدارس کاشان فردا به علت برودت هوا در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد.

محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بارش رحمت الهی و سردی و برودت هوا همراه با یخ‌زدگی معابر و بروز مشکلات برای شهروندان، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان کاشان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک‌، مراکز پیش‌دبستانی و مراکز توان‌بخشی بهزیستی در روز چهارشنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان در ادامه ضمن اشاره به افزایش مصرف گاز با کاهش قابل توجه دما خاطر نشان کرد: باتوجه به پیش‌بینی کاهش شدید دما از شهروندان درخواست می‌شود در مصرف گاز صرفه جویی لازم را بعمل آورده تا با مشکل کمبود گاز در منطقه مواجه نشویم.

زارعی در ادامه با بیان اینکه شهروندان از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی در شهرستان کاشان خودداری کنند، تصریح کرد: رانندگان در هنگام تردد در مناطق کوهستانی و برف گیر حتما وسایل ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

تعطیلی مدارس استان مرکزی و اراک چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

براساس تصمیم گیری مسئولان استان مرکزی در مجموعه مدیریت بحران، فعالیت مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه ۹ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

با توجه به فعالیت سامانه های بارشی در سطح استان مرکزی که از روزهای گذشته در استان مرکزی فعال شده، در پی بارش برف و برودت هوا فردا فعالیت حضوری مدارس استان مرکزی تعطیل است و فعالیت ادارات با تاخیر آغاز می‌شود.

این درحالیست که فعالیت مدارس استان مرکزی به علت یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز فردا چهارشنبه 9 اسفندماه غیرحضوری خواهد بود همچنین براساس تصمیمات اتخاذ شده در حوزه مدیریت بحران استان مرکزی، فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها با 2 ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بنابراین براساس تصمیمات اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی در فردا چهارشنبه 9 اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود که از عموم شهروندان و اهالی استان مرکزی درخواست شده تا با توجه به برودت هوا در مدیریت مصرف گاز همکاری لازم را داشته باشند‌ و با صرفه‌جویی در این زمینه، گام مهمی در جلوگیری از آسیب به اشتغال و صنعت استان بردارند.

همچنین با لغزندگی محورهای مواصلاتی استان مرکزی و با توجه به شدت گرفتن بارش‌ها از ظهر فردا چهارشنبه 9 بهمن ماه از مردم خواسته شده است تا کاربران وسایل نقلیه جهت تردد در سطح محورها نکات ایمنی را رعایت نمایند.

تعطیلی مدارس قزوین چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش قزوین آموزش در بعضی مقاطع در شهرستان‌های قزوین و بوئین‌زهرا و آوج غیرحضوی است.

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش در تمام استان، طی روز چهارشنبه نهم اسفند ماه در نوبت صبح و بعداز ظهر غیرحضوری است و کلاس درس دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تمامی مدارس شهرستان‌های بوئین‌زهرا و آوج در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد. حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی برخی مدارس استان به علت برودت هوا فردا، چهارشنبه ۹ اسفندماه غیرحضوری شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، ارشاد شاهقلی سه شنبه شب با اعلام این خبر افزود: با توجه به برودت هوا و احتمال بارش برف و باران و لغزندگی معابر، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گفته وی، فعالیت آموزشی در سایر مقاطع تحصیلی در این مناطق از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند شد.

وی گفت: فعالیت آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

شاهقلی افزود: فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های لردگان ، فلارد و خانمیرزا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

در سال تحصیلی جاری ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کلاس های مدارس تمامی دوره های تحصیلی این استان فردا، چهارشنبه نهم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل بوده و آموزش ها به شکل مجازی در بستر شبکه شاد انجام می شود.

در این اطلاعیه که سه شنبه شب صادر شده آمده است: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان همدان مبنی بر بارش و کولاک برف، کاهش محسوس دما و همچنین اختلال در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه های استان و یخبندان سطح معابر در اکثر نقاط استان، آموزش ها در تمامی دوره های تحصیلی مدارس سراسر استان، فردا در ۲نوبت صبح و بعدازظهر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا چهارشنبه تعطیل هستند.

مدارس همدان در برخی مناطق و مقاطع تحصیلی در ۲ روز گذشته بدلیل برف و سرما تعطیل و آموزش ها غیرحضوری شده بود.

هواشناسی اعلام کرده سامانه بارشی که از امروز سه شنبه وارد همدان شده تا اواخر هفته فعال است و همچنین تا روز جمعه شاهد کاهش محسوس دمای هوا در این استان خواهیم بود.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

تعطیلی مدارس گیلان چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان گفت: مدارس بخشی از شهرهای گیلان فردا چهارشنبه تعطیل شد.

فرهاد براتی اظهار کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت (به جز لشت نشا و خشکبیجار)، سیاهکل و مناطق عمارلو و ییلاقی رودبار فردا چهار شنبه در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است.

براتی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار محترم و در راستای مدیریت مصرف انرژی، آغاز به کار ادارات و نهادها بجز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در تمامی شهرستان‌های استان گیلان نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اضافه کرد: همچنین در بخش رستم آباد مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی برای فردا چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد‌.  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و‌ متوسطه اول استان در روز چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.
احمد افضلی از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در استان البرز در روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد. وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف در استان البرز، شایسته است که شهروندان نسبت به رعایت الگوی مصرف انرژی به ویژه گاز همکاری لازم را داشته باشند. با توجه به ناترازی انرژی در کشور، ادارات البرز مکلف به صرفه جویی و مدیریت مصرف سوخت گاز هستند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف گاز یکی از مهمترین موارد برای جلوگیری از قطع گاز و بروز مشکلات در پیک مصرف است که امید آن می‌رود این موضوع بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد.

تاخیر ۲ ساعته برای مدارس ۱۱ شهرستان کرمانشاه چهارشنبه ۹ اسفند

به علت برودت هوا، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه یازده شهرستان استان کرمانشاه،  چهارشنبه، ۹ اسفند در گروه صبح با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را شروع می‌کنند.

اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با توجه به برودت هوا، چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲  تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه نوبت صبح استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس بخش گواور و چله شهرستان گیلانغرب هم شامل این تاخیر است.

در این اطلاعیه به پرسنل و کارمندان ادارات و سازمان‌های سطح استان توصیه شده با پوشیدن لباس گرم در محیط کار حاضر شده و در مصرف سوخت نهایت همکاری را داشته باشند.

امروز هم مدارس این شهرستان‌ها با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز کردند.

طبق اعلام هواشناسی برودت هوا تا اول هفته آینده ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد