پیام مهندس میناجعفری بمناسبت روز پاسدار

عضو و معاون امور زنان وخانواده مجمع مشاورین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسب سالروز ولادت امام حسین (ع) گفت: امام حسین(ع)، بزرگ ترین پاسدار دین و شرف و آزادگی است و چه زیبا فرزند بزرگوارش، خمینی کبیر(ره) روز میلاد بزرگ ترین حماسه ساز تاریخ بشریت را «روز پاسدار» نامید.

پیام مهندس میناجعفری بمناسبت روز پاسدار
صفحه اقتصاد -

متن پیام مهندس میناجعفری آمده است:  خمینی کبیر(ره) روز میلاد بزرگ ترین حماسه ساز تاریخ بشریت را «روز پاسدار» نامید این بینظیرترین رویداد تاریخ بشریت بوده و لذا پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه ها به سیدالشهدا(ع) اقتدا کنند.

پاسداران دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی، حکومت و وطن خویش را سرافراز ساختند. پاسداران امروز باید راه آنان را در سنگرهای جدید ادامه دهند که سنگر سازندگی کشور، سنگر هشیاری در برابر توطئه های پنهان دشمنان، سنگر مبارزه ها جنگ های روانی دشمنان و سنگر حفظ دست آوردهای نظام به ویژه ولایت مطلقه فقیه است .

سوم شعبان مصادف است با سالروز ولادت تجلی نور نبوی و گوهر درخشان امامت، امام حسین علی (ع) که به تبرک این روز فرخنده، به نام روزپاسدار و بزرگداشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس و چه در این زمان، از نوآوری نیز غافل نبوده است. ساخت پل های شناور، بازسازی تسلیحات اسقاطی، طراحی برنامه های جدید و پیچیده در مبارزه با دشمن در دوران دفاع مقدس و به دست آوردن دانش نظامی پیشرفته، ساخت تسلیحات نظامی دفاعی کم نظیر در جهان، از جمله نوآوری های سپاه پاسداران است. این پیشرفت ها حاصل تلاش پاسداران نخبه است و باید پرورش نخبگان و حمایت از آنان در این نهاد مقدس ادامه یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ولادت فرخنده مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت، حضرت حسین بن علی علیه السلام را یکایک هم وطنان عزیزو ارزشمندم به ویژه پاسداران غیور و بزرگ مرد، راست قامتان رشادت و ایثار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

این روز فرخنده را به همه پاسداران معظم و شیرمردان سخت‌کوش شاغل در مجموعه صنعت و معدن کشور و سازمان‌های وابسته و استانی ،همکاران ارزشمندم درشرکت معدنی وصنعتی گل گهر سیرجان، به ویژه خانواده معظم ایثارگران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

میلاد پنجمین پنج تن آل عبا، سومین امام شیعیان، شاه کربلا حضرت امام حسین (ع) مبارک باد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد