فال روزانه فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌ است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

شما امروز به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد. فراموش نکنید ممکن است موفقیت در یک قدمی شما باشد و به آن دست نیابید هرچه زودتر خودتان را تغییر دهید.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است تغییرات بزرگی در زندگی شما رخ دهد که بسیار مفید خواهد بود پس استرس های بی مورد را از خودتان دور کنید. امروز برای فعالیت های اجتماعی روز بهتری خواهد بود آیا حرف مهمی در ذهنتان است که باید با عشقتان در میان بگذارید؟ اکنون زمان خوبی برای مخفی کردن نیست، حرف دلتان و حقیقت را بگویید.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

احساس میکنید که در زندگی خود از استقلال کافی برخوردارنیستید وهمین باعث می شود که یک پیشنهاد ساده و نادرست را هم بپذیرید ولی دست نگهدارید. بهتر است که رزومه کاری خود را به روز کنید و چنانچه خواهان یک موقعیت کاری بهتر هستید به جستجوی آن بروید.

فال روزانه فردا متولدین تیر

شما امروز تمام انرژی خود را جمع کرده اید تا بر یاس و نامیدی که در سابق بر شما حکم فرما بوده است غلبه کنید. به شما تبریک می‌گوییم زیرا شما به خوبی در این کار مهارت پیدا کرده اید، در تصمیمات مهمی که قصد انجام آنها را داشته اید نیز موفق خواهید شد. با شرکت در کلاس یوگا، پیاده روی طولانی مدت در طبیعت و یا گفتگو با کسی که به او اعتماد دارید خودتان را آرام کنید.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

شما امروز متوجه میشوید که پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنیدچون مقصر اصلی خودتان هستید. میخواهید که شریک عاطفیتان را سوپرایز کنید ولی نمیدانید چگونه، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما این کار راانجام ندهید شاید مورد پسند او‌نباشد.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

این اواخر با سرنوشت تان در حال ستیز بوده اید، در صورتی که موضوع مورد ستیزتان را به راحتی می‌توانستید حل کنیدو شما با جنگ با خودتان فقط انرژی و امید تان را از دست داده اید به جای ناامیدی، امید را در دلتان جایگزین کنید زیرا شما قدرت انجام بهترین و سخت‌ترین کارها را نیز دارید. شما اگر با دیدی مثبت به زندگی بنگرید سرنوشت هدایای بسیاری را به شما می‌دهد.

فال روزانه فردا متولدین مهر

شما امروز اعتمادهای نابه جا و نادرستی را در مورد افراد متفاوت می‌کنید بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. امروز رفتن به رستوران را به شما توصیه نمی کنیم، چون یا از غذا خوشتان نخواهد آمد و یا مسموم خواهید شد!

فال روزانه فردا متولدین آبان

شما احساسات خود را به شدت کنترل می‌کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می‌برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرکوب می‌کنید، می‌توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما می‌شوند. باید با موسسات و افراد برجسته ارتباط برقرار کنید تا فرصت های بهتری بیابید. وقت گذراندن با افرادی که به شما در رسیدن به اهدافتان می توانند کمک کنند را حتما در برنامه خود جای دهید.

فال روزانه فردا متولدین آذر

حتما باید امروز تکلیفتان را با خودتان معلوم کنید و تصمیم بگیرید چه می خواهید بکنید، وگرنه مجبور خواهید بود مسیری را دنبال کنید که دیگران برایتان در نظر می گیرند وشما اصلا به آن علاقمند نیستید. امروز اگر فرصتی برای وقت گذراندن با بچه هایتان برایتان پیش آمد قدر این فرصت را بدانید و برنامه مخصوصی برای امروزتان بچینید.

فال روزانه فردا متولدین دی

شما در این روزهای اخیر شکایت‌ها وحرف های زیادی را از اطرافیان‌تان شنیده‌اید، که باعث ناراحتی شما شده است. اما شما به شخصی نیازمندید که به صحبت‌های شما گوش دهد، و وضعیتی را که در آن قرار گرفته‌اید را درک کند شما این موضوع را می‌توانید باهمسرتان در میان بگذارید و راه حل مناسبی بیابیدو\.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

بدون آنکه قصدی داشته باشید وفقط بخاطر فشار کاری رفتار نادرستی را بایکی از عزیزانتان داشته اید،بهتر است که هرچه زودتر از او عذر خواهی کنید ودلش رابدست آورید. اگر به فکر بهبود رابطه تان هستید باید خیلی زود خودتان را از آنچه دست و پایتان را می گیرد رها کرده و آغوشتان را به سوی آنچه پیش رویتان است باز کنید.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

امروز وقوع اتفاقی که مدتها انتظارش را میکشیدید شما را بسیار شادمان و خوشحال میکند و این راه رسیدن به هدف های بزرگتر را برای شما هموار میکند. با شرکت در کلاس یوگا، پیاده روی طولانی مدت در طبیعت و یا گفتگو با کسی که به او اعتماد دارید خودتان را آرام کنید تا با خیال راحت بتوانید برای کارهای مهم تصمیم بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان