فال روزانه فردا جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌ است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

شاید در ابتدای روز از لحاظ جسمی مشکلاتی داشته باشید که شما را نگران می کند. بهتر است در اسرع وقت با پزشک خود ملاقات کنید و با یک چکاپ خیال خود و اطرافیانتان را راحت کنید. به زودی در یک جلسه شرکت خواهید کرد که می تواند دیدگاه شما را برای آینده خود تغییر دهد و تصمیمات جدیدی برای زندگی خود بگیرید.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

امروز شما پر از لحظات عاشقانه و رمانتیک خواهد بود و می توانید دیدار موفقی با محبوبتان داشته باشید و خاطرات خوبی را با یکدیگر بسازید. رویاهای زیادی در سر دارد که برای تحقق آن ها تلاش های زیادی انجام داده اید , به زودی نتیجه زحمات خود را خواهید دید و می توانید در مسیر موفقیت , قدم های مثبتی بردارید.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

خود را درگیر کار و مشغله های زیادی کرده اید و دیگر وقتی برای شریک زندگی خود و خانواده ندارید. الببته تا حد زیادی , آن ها شما را درک می کنند و شرایط را تحمل می کنند. میان زندگی خصوصی و کاری خود یک تعادل ایجاد کنید تا با نزدیکان خود وقت بیشتری بگذرانید و بتوانید در زندگی شخصی خود نیز آرامش را تجربه کنید.

فال روزانه فردا متولدین تیر

امروز پر انرژی هستید و روحیه فعال شما دوست دارد , کارهای زیادی را انجام دهد. قدرت و انرژی شما باعث شده است وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهید و بتوانید امور مورد نظر خود را با سرعت بیشتری پیش ببرید و به موفقیت نزدیک تر شوید. ممکن است یک تصادف جزئی یا بحثی ناخوشایند را تجربه کنیید اما به خوبی خود و شرایط را کنترل می کنید و مشکل بزرگی برای شما ایجاد نمی کند.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

افکار شما درگیر موضوعی شده است و نمی توانید از شر خاطرات بد گذشته , رها شوید.بهتر است گذشته را فراموش کنید و بر روی حال و اینده خود توجه کنید و انرژی خود را صرف کاری مفید و آینده دار بکنید. اتفاقات خوبی برای شما رخ خواهد داد که برای شما امید بخش است و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

اگر مجرد هستید احتمالا به زودی یک رابطه طولانی مدت و شاد را تجربه خواهید کرد. در صورتی که در حال حاضر در رابطه هستید , به زودی اتفاقات خوب و خوشایندی برای شما اتفاق می افتد که  شما را شاد و سرحال می کند. در فکر ایجاد تغییراتی در زندگی خود هستید اما یادتان باشد , اهداف بزرگ بدون تلاش و پشتکار محقق نمی شوند. پس برای رسیدن به خواسته های خود تلاش خود را بیشتر کنید.

فال روزانه فردا متولدین مهر

در کنار عشق خود لحظات خوبی را سپری کرده اید و آرامش را تجربه می کنید اما گذشته را فراموش نکنید و از تجربیات گذشته خود استفاده کنید تا اوضاع از کنترلتان خارج نشود و بتوانید رابطه خود را به خوبی مدیریت کنید. یکی از دوستانتان گرفتار مشکلات مالی شده است و از شما تقاضای کمک دارد , اگر در توانتان است به او کمک کنید اما شرایط و قوانینی برای این کمک تعیین کنید تا بعدها دچار خسارت نشوید.

فال روزانه فردا متولدین آبان

افکار و ایده های زیادی در سر دارید ولی از کنار آن ها به راحتی عبور می کنید که در نهایت به ضرر شما تمام خواهد شد. ایده ها و راهکار های خود را در جایی یادداشت کنید و برای بررسی و عملی کردن آن ها برنامه ریزی کنید تا بتوانید وقتی را برای تحقیق و و تجزیه تحلیل آن ها اختصاص دهید. زاویه درد خود را نسبت به اتفاقات تغییر دهید و سعی کنید با مثبت نگری و احساسات خوب به حوادث, واکنش نشان دهید.

فال روزانه فردا متولدین آذر

امروز نسبت به همه چیز بدبین شده اید و نمی توانید به خوبی واقعیت ها را ببینید. کمی نیمه پر لیوان را ببینید و به چیزهای مثبت فکر کنید. به جای آنکه نقاط ضعف خود را ببینید بر روی مهارت ها و خصوصیات مثبت خود تمرکز کنید و تلاش کنید تا آن ها ر تقویت کنید. اگر در موضوعی شکست خورده اید , نا امید نباشید. شکست و وجود موانع برای تمام ادم ها اتفاق می افتد پس به جای نا امیدی به فکر چاره و راه حل باشید.

فال روزانه فردا متولدین دی

پیشنهادی دریافت کرده اید که می تواند در زمینه تغییر شغل یا تغییر رشته باشد و شما مشتاقانه می خواهید آن را بپذیرید اما بهتر است قبل از هر تصمیمی با افراد خانواده خود مشورت کنید و سپس در مورد این تغیییر و تاثیر آن بر روی زندگی شما , به خوبی تحقیق کنید تا بعدها از انتخاب خود پشیمان نشوید. با یکی از دوستاخود ملاقات می کنید که خیلی وقت بود از او بی خبر بودید, می تواند خبرهای هیجان انگیزی داشته باشد.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

فرصت خوبی برای شرکت در یک رویداد اجتماعی و یا فرهنگی برای شما پیش آمده است که برای شرکت در آن کمی دو دل هستید اما این تردید شما بی دلیل است و بهتر است در این رویداد شرکت کنید. شما در انجا می توانید اطلاعات خوبی کسب کنید و اوقات خوب و مفیدی سپری کنید. امروز به ناگهان کارهای زیادی به عهده شما گذاشته می شود که در ابتدا قدری گیج می شوید اما به زودی می توانید اوضاع را تحت کنترل در بیاورید و زمان را مدیریت کنید.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

مشغله های شما به قدری زیاد است که از اخرین باری که وقتی را به خود اختصاص داده اید , زمان زیادی گذشته است و این روزها نتوانسته اید برای خود و خانواده خود وقتی بگذارید و استراحت کنید. امروز به دلیل تغییر در برنامه کاری , می توانید زمانی را با شریک زندگی خود بگذرانید و چند ساعتی به تفریح بپردازید. تماسی تلفنی خواهید داشت که  مدت ها منتظر آن بوده اید و خبرهای مهمی به گوش شما خواهد رسید که برای موقعیت شغلی یا تحصیلی شما اهمیت زیادی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان