فال روزانه فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌ است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

امروز یک جابجایی دارید یا از محل کارتان یا ممکن است منزلتان را عوض کنیدکه باعث بهبودی اوضاع روحی ومالی شما میشود. شخصی مدتهاست که شمارا دوست دارد وبه شما علاقمندهست، امروز احساسش را بیان میکند وشمارا بسیار شگفت زده میکند. در هنگام ظهر مشکلی مثل سردرد یا گوش درد خواهید داشت اما نگران نباشید چون مربوط به اعصاب شماست. مقداری پول از طرف یک نهاد دولتی بدستتان میرسد،شاید از نظر خیلی ها کم باشد اما برای شما بسیار با ارزش هست.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

قصد انجام کاری دارید که امکان موفقیتش صد در صد هست پس دست از تنبلی کردن بردارید و کارتان را هرچه زودترشروع کنید. احتمال دارد امروز شریک احساسیتان از دست شما ناراحت شود پس سعی کنید رفتار و گفتارتان را اصلاح کنید. به یک دورهمی دوستانه دعوت میشوید، شخصی را میبینید که دوست دارد با شما شریک شود و یا اینکه میخواهد از شما حمایت کند. افراد حسودی دور و‌ بر شما هستند که میخواهند شمارا از اهدفتان دور کنند امانگران نشوید چون حریف اراده و خواست شما نمیشوند.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

خوشحالی وخوشبختی که از قبل مد نظرتان بوده است امروز بسراغتان می آید و شمارا بسیار هیجان زده میکند. اگر متاهل هستید بین شما و همسرتان اختلاف نظری پیش می آید که حق با همسرتان هست و شما باید به نظرش احترام بگذارید. در مورد انجام یک معامله دچار شک و دودلی هستید اما این یک فرصت تکرار نشدنی هست به سادگی از آن نگذرید. امروز کسی را که با اوقهر هستید میبینید،و درباره دلخوری پیش آمده صحبت میکنید و با خوشحالی از هم جدا میشوید.

فال روزانه فردا متولدین تیر

یک شانس و خوشحالی شبیه یک معجزه برایتان اتفاق می افتد و تاریکی های زندگی شمارا به روشنایی تبدیل میکند. به هرکسی اطمینان نکنید و هر کس را امین اموال خود قرار ندهید،بسیار مراقب اشیا قیمتی و دارایی هایتان باشید. از طرف کسی که فکرش را هم نمی کردید با یک هدیه بسیار زیبا و دوست داشتنی خوشحال و سوپرایز میشوید. یک پیشنهاد ازدواج خواهید داشت که خانواده از شما‌ میخواهند بیشتر در موردش فکر کنید،با تحقیق کردن به جاهای خوبی میرسید. از لحاظ مالی نگران موقعیت پیش آمده نباشید چون درآنچه که دارید خیر و برکت های زیادی وجود دارد.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

چند وقتی هست که احساس خوبی در مورد رابطه عاطفیتان ندارید،اما امروز شاهد اتفاقی غیر منتظره مانند پیشنهاد ازدواج از طرف مقابلتان میشوید. با چند نفر از دوستان نزدیکتان یک ملاقات دارید که در همین حال تصمیمی برای رفتن به یک مسافرت تفریحی میگیرید. در اطرافتان بخصوص در محیط کارتان آدم خبر چین و دوبه هم زنی هست و قصد ضربه زدن به شما را دارد پس خیلی مراقب باشید. ازطرف یک دوست یا آشنا هدیه ای دریافت میکند،و به کمک او قسمتی از دکوراسیون منزلتان را تغییر میدهید.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

امروز یک روز عالی برای شما خواهد بود و خبر قبول شدن در یک آزمون یا استخدام شدنتان را دریافت میکنید. قصد شروع یک رژیم غذایی دارید،این یک تصمیم فوق العاده است چون هم از نظر جسمی به سلامت وهم از نظرظاهری به جذابیت میرسید. قرارداد مالی واقتصادی که خیلی برای آن تلاش کرده اید به ثمر میرسد و نتایج عالی آن شمارا بسیارخوشحال میکند. در پایان روز تماسی را دریافت میکنید که انگیزه شمارا برای روبه رو شدن با مشکلات زندگی دو چندان میکند.

فال روزانه فردا متولدین مهر

امروز یک روز عالی برای شما خواهد بود و خبر قبول شدن در یک آزمون یا استخدام شدنتان را دریافت میکنید. قصد شروع یک رژیم غذایی دارید،این یک تصمیم فوق العاده است چون هم از نظر جسمی به سلامت وهم از نظرظاهری به جذابیت میرسید. قرارداد مالی واقتصادی که خیلی برای آن تلاش کرده اید به ثمر میرسد و نتایج عالی آن شمارا بسیارخوشحال میکند. در پایان روز تماسی را دریافت میکنید که انگیزه شمارا برای روبه رو شدن با مشکلات زندگی دو چندان میکند.

فال روزانه فردا متولدین آبان

امروز روز آرامی را دارید و همه چیز بطور عادی میگذرد وخبری از مشغله های روز قبل نیست پس بیشتر به خودتان استراحت بدهید. در عصر امروز با افراد جدیدی مواجه میشوید،موقعیت های خوبی جلوی پای شما گذاشته میشود و بیش از پیش خوشحال میشوید. حواستان را جمع کنید که در مورد هر موضوعی اظهار نظر نکنید،وگرنه حرف هایی میزنید که از گفتنشان پشیمان میشوید. چشمانتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد و بسیار هیجان زده میشوید.

فال روزانه فردا متولدین آذر

امروز برای کارهایی که انجام داده اید مورد تحسین و توجه قرار خواهید گرفت و اطرافیانتان به یکباره از زاویه ی جدیدی به شما نگاه میکنند. با شریک احساسیتان یک قرار دارید اما بسیار کسل وخسته هستید بهتر است با گرفتن یک دوش خود را برای این دیدار آماده کنید. امروز برای تعمیر یکی از وسیله هایتان باید مقداری پول پرداخت کنیداما ناراحت نشوید چون اگر تعمیر نمیشد بکلی از کار می افتاد. کسی برای کمک گرفتن پیش شما می آید سعی کنید تا جایی که میتوانید دستش را رد نکنیدچون کار نیک شما بی پاسخ نمی ماندو

فال روزانه فردا متولدین دی

امروز شما سرحال و پرانرژی هستید و بسیار سخاوتمند شده اید وبه همین دلیل مشتاق کمک کردن به دیگران هستید. از یک اتفاق غیر منتظره که مدتهاست منتظرش هستیدبسیار شاد ومسرور میشوید چیزی شبیه گرفتن مدرک یا یک حکم انتصاب. امروز یکی از افراد خانوادتان به خانه شما می آید و برای تمیز کردن قسمتی از منزلتان که خیلی وقتهاست دست نخورده است به شما کمک میکند. از طریق فضای مجازی خبر ازدواج یا تولد فرزند یکی از دوستانتان شمارا بسیار شگفت زده میکند.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

امروز از طرف دوستتان به یک جشن تولد دوستانه دعوت میشوید وکسی را که قبل مورد توجه شما بوده است را در آنجا می بینید. یک خبر خوب مالی از جهت سرمایه گذاری که انجام داده اید یا معامله ای که کرده اید دریافت میکنید. یک مشکل روحی برای شما پیش می آید که برای رفع آن بهتر است به روانشناس مراجعه کنید. چند روزی به سفر می روید در سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید که شاید در تصمیمی که داشتید تغییری ایجاد کند.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

امروز احساس اعتماد به نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد از این احساس به نفع خود استفاده می کنید و مشکلات بزرگتان را به سلامت پشت سر میگذارید. قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید. همسر یا عشق زندگیتان غم و ناراحتی شما را برطرف میکندو همراه باهم به یک منطقه خوش آب و هوا میروید. شخصی که نمک شما را خورده قصد دارد برای شما نقشه پلیدی بکشد اما خیلی زود دستش رو میشود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان