گزارش صفحه اقتصاد از زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی و پاداش معلمان

زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ | صدور احکام در آبان ماه پایان یافت و زمان واریز پاداش معلمان اعلام شد

معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از تاخیر در پرداخت معوقات ناراضی‌اند و برنامه‌های فرهنگیان بازنشسته با اخلال مواجه شده است. بنابر اعلام عضو ناظر مجلس شورای اسلامی، سهم صندوق‌بازنشستگی برای سال‌های ١۴٠١و ١۴٠٢ توسط وزارت آموزش‌وپرورش قبلا پرداخت شده، اما سهم این صندوق برای بازنشستگان ۶‌ماه دوم سال ١۴٠٠ با تاخیر و اخیرا از سوی آموزش‌وپرورش پرداخت می‌شود.

زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ | صدور احکام در آبان ماه پایان یافت و زمان واریز پاداش معلمان اعلام شد
صفحه اقتصاد -

پس از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان از تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ بازنشستگی معلمان با لحاظ مزایای قانون رتبه بندی با مشکل مواجه شد و صندوق بازنشستگی اقدام به صدور احکام بازنشستگی برای معلمان بازنشسته نمی‌کرد. با این حساب احکام بازنشستگی معلمانی که از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشسته شدند، باید با لحاظ مزایای رتبه بندی پرداخت شود.

پس از اعلام صحرایی، وزیر آموزش و پرورش مبنی بر پایان فرآیند رتبه بندی معلمان در آبان ماه، ابلاغ های معترضان به رتبه بندی به ادارات مناطق ارسال و صدور احکام آغاز شده است. با توجه به ارسال لیست حقوق آبان ماه در روزهای اخیر به امور مالی ادارات، افرادی که در روزهای اخیر حکم رتبه بندی آنها صادر شود در فیش حقوقی آذرماه مزایای جدید و معوقه را دریافت خواهند کرد.

اعتراضات معلمان برای بدقولی در اجرای رتبه‌بندی و پاداش‌های فوق‌العاده فرهنگیان

گزارش صفحه اقتصاد از زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی و پاداش معلمان

در کنار حواشی اجرای رتبه بندی برای معلم‌ها حالا پرداخت ماجرای پاداش خدمت معلم‌های بازنشسته هم گریبان وزارت آموزش و پرورش را گرفته است، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش گفته که «تقریبا ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پاداش بازنشستگی آموزش و پرورش است که ۶ همت آن تهیه شده است و به محض اینکه دولت این مبلغ را در اختیار وزارتخانه قرار دهد، بدون درنگ به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.» اما همان‌طورکه مشخص است این ۶ هزار میلیارد تومان فقط بخشی از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته را تامین می‌کند.

تقریبا هر هفته معلم‌های بازنشسته اعتراض می‌کنند، بازنشسته‌های آموزش و پرورش دردسرهای کلی و پیوسته‌ای دارند اما برای بازنشسته‌های سال ۱۴۰۱ دردسری مضاعف وجود دارد، این بازنشسته‌ها با حکم‌های بدون رتبه بندی بازنشسته شدند، اگرچه رتبه بندی برای شاغل‌ها هم اما و اگر دارد ولیکن برای بازنشسته‌های ۱۴۰۱ اصلا اجرا نشده است.

معلمان بازنشسته معترض به بدقولی مسئولان هستند و می‌گویند؛ اجرای رتبه‌بندی، هم در مبلغ پاداش پایان خدمت و هم در حقوق بازنشستگی موثر خواهد بود اما دولت مدام دست دست می‌کند و گذشت زمان، معلمان بازنشسته را دوجانبه متضرر کرده است.

برخی از آنها در تماس و گفت‌وگوهایی جداگانه با رسانه‌ها اذعان می‌کنند که طبق قول وزیر آموزش و پرورش، پاداش‌ها قرار بود در مهرماه پرداخت شود، اما هنوز خبری نشده؛ گویا هنوز اقدامات لازم را صورت نداده‌اند، یعنی نامه‌نگاری‌ها از وزارتخانه یا صندوق بازنشستگی با خزانه انجام نشده است.

جلسات متعدد مسئولان و نمایندگان سازمان برنامه‌وبودجه کشور، وزارت آموزش‌وپرورش و صندوق بازنشستگی کشور که با هدف رفع موانع اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان بازنشسته در روز‌های اخیر برگزار شد، به تشکیل کمیته فنی برای احصای دقیق بدهی صندوق بازنشستگی کشوری و پرداخت مبالغ تعیین شده انجامید و حاصل بررسی‌ها و اقدامات کمیته فنی حل‌وفصل موانع اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان بازنشسته بود.

چرا معوقات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته پرداخت نمی‌شود؟

گزارش صفحه اقتصاد از زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی و پاداش معلمان

فوق‌العاده طرح رتبه‌بندی معلمان که برای رتبه‌بندی معلمان بازنشسته درنظر گرفته شده، از تاریخ ۳۱/ ۶/ ۱۴۰۰ اعمال می‌شود و معلمان‌بازنشسته قبل از این تاریخ، مشمول این قانون نمی‌شوند. با وجود اینکه سهم صندوق برای بازنشستگان سال ١۴٠٠پرداخت شده، صندوق به‌دلیل اینکه سهم معلمان شاغل پرداخت نشده، حکم بازنشستگان را با رتبه‌بندی تطبیق نداده است.

به گفته وحیدی عضو ناظر مجلس، سهم صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان فرهنگی ۶‌ماه دوم سال ١۴٠٠با تاخیر و اخیرا از سوی آموزش‌وپرورش پرداخت شده است.

اما معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌وپرورش اعلام کرد که این نهاد تمام تکالیفش برای فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان را انجام داده و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی هم باید بلافاصله احکام رتبه‌بندی معلمان بازنشسته را صادر و معوقات را پرداخت کند.

به‌گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش معوقات فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان بازنشسته آبان‌ماه پرداخت می‌شود.

آنچه پس از اجرای طرح به چالش تبدیل شده و اعتراض برخی از معلمان بازنشسته را در پی داشته، به درازا کشیدن انتظار معلمان بازنشسته برای تعیین تکلیف این گروه از معلمان و مشخص‌شدن سهم آن‌ها از قانون رتبه‌بندی است.

وحیدی در پاسخ به اعتراضات معلمان بازنشسته به نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی می‌گوید: «در قانون به صراحت آمده که رتبه‌بندی از ٣١شهریور ١۴٠٠ به بعد انجام می‌شود و معلمانی که پیش‌ازاین تاریخ بازنشسته شده‌اند، شامل طرح رتبه‌بندی نمی‌شوند.»

پرداخت سهم بازنشستگان سال‌های ١۴٠١و ١۴٠٢به صندوق بازنشستگی در اواسط مهرماه، سبب شد معلمانی که سال ١۴٠٠دوره خدمت خود در آموزش‌وپرورش کشور را به‌پایان رسانده‌اند، تنها بازنشستگانی باشند که برخوردارشدن آن‌ها از مزایای طرح رتبه‌بندی با، اما و اگر همراه باشد.

بنابر اعلام عضو هیئت مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، دلیل تعلل در پرداخت‌ها، تاخیر در ارسال اطلاعات بازنشستگی فرهنگیان از سوی مناطق است و صندوق ذخیره طبق آنچه که قبلا اعلام کرده بود، حداکثر ظرف یک ماه پس از دریافت مدارک نسبت به واریز سهم الشرکه اقدام می‌کند.

زمان پرداخت معوقات رتبه بندی و پاداش فرهنگیان ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

گزارش صفحه اقتصاد از زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی و پاداش معلمان

طبق اعلام؛ آموزش و پرورش تمام تکالیفش برای فوق‌العاده رتبه‌بندی این افراد را انجام داده است و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی هم باید بلافاصله احکام معلمان و فرهنگیان را صادر کرده و معوقات شأن را پرداخت کند.

اما زمان واریز این معوقات کی خواهد بود؟ اگرچه مسئولین در هر ماه اعلام می‌کنند که از این ماه واریز معوقات انجام می‌گیرد، اما در عمل با مشاهده اعتراضات معلمان و تماس‌‌های این قشر زحمتکش و فرهنگی ایران اسلامی متوجه عمل نکردن به وعده‌ها و زمان‌های اعلامی قول و قرارها از سوی مسئولین می‌شویم.

معلمان بازنشسته از این تاخیر ناراضی‌اند و برنامه‌هایشان با اخلال مواجه شده و این در حالیست که تا امروز پاسخ روشنی نگرفته‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، واریزی سهم‌الشرکه بازنشستگان در حال انجام است که بر اساس اطلاعات بازنشستگی ارسال شده از مناطق و استان‌ها این روند حداکثر تا نیمه اول آذر ماه به طور کامل به پایان می رسد.

به گفته مهدی پندار، مشکلی بابت تامین مالی این سهم وجود ندارد و واریز سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته بر اساس اطلاعات وصولی از مناطق از هفته قبل شروع شده است و طی بازه زمانی کمتر از یک ماه به ترتیب وصول اطلاعات، با همه اعضای بازنشسته تسویه حساب می شود.

تاکنون چندین زمان برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اعلام شده است. براساس آخرین اظهارات وزیر آموزش و پرورش قرار است 30 درصد از پاداش بازنشستگان سال قبل به زودی پرداخت شود و احتمالا پاداش بازنشستگان امسال نیز، سال آینده پرداخت می شود.

درخصوص رتبه بندی نیز طبق وعده داده شده قرار بود که تا پایان آبان ماه تمام احکام صادر شود و معوقات معلمان شاغل در ماه آینده پرداخت گردد. از سوی دیگر تامین مطالبات معلمان بازنشسته در بحث رتبه بندی منوط به پرداخت سهم دولت به صندوق بازنشستگی بوده که اخیرا گفته شد این اتفاق افتاده و باید منتظر بود که چه زمانی پرداخت ها انجام می شود.

منتظر دیدگاه های شما معلمان شریف بازنشسته هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ملکوتی خواه

    با سلام
    قرار است مسئولین نالایق انتقام سختی از فرهنگیان بگیرند بابت اعتراضات بسیار خنثی ازما فرهنگیان

  • باز.......

    حقمون نمیدن .زوره .ظلمه.ستمه.دیکتاتوریه.چه کنیم؟به که شکایت کنیم؟.......

  • ناشناس

    ولعن الله علی القوم الظالمین من الاولین الی الاخرین
    آمین یا رب العالمین

  • کاظم ازلی ملکی

    اگر کسورات صندوق واریز شده است پس چرا صندوق احکام باز نشستگان را صادر نمی کند.چرامسولین ذیربط خرخره سرپرست صندوق را نمی گیرند.آقا یا استعفا بده یا احکام را صادر کن.

  • معلم باز نشسته دلسوخته

    سلام زندگی خودمان وفرزندانمان از این بدقولی وعمل نکردن به وعدهها مسولیت سوخت ودچار مشکلات بسیار هستیم وندادن حقمان در سختی شدید به سر میبریم شما را به‌خداوقسم میدهم ما از این برزخ نجات دهید‌چون طلمی بالاتراز این نیست که بیشتر از ۱۵ماه از باز نشستگی بگدرد ولی حقمان ندهند ایا پولی که میدهید ارزش دیگر دارد یک زمان ۶۰میلیون می دادند وباز نشستگان خانه میخریدند با همان پول حالا چه چرخ پراید هم نمی دهند‌تا کی سر گردان باشیم ما فرزندانمانللبکار وهمسرانی با درامد بسیار ناچیز وسعلی ازاد که سالی چتد ما یشتر درامد ندارند هستیم‌حال به منتظریهمین پاداش هستیم که به زخمی بزنیم این هم با این جور پرداخت ها هیچ اقدامی نمی تدان کرد همه مسولین ودست در کاران پیش خدا مسول هستند وهرگز نمی بخشیمشان چون هیچ ارگانی مثل اموزش وپرورش نیست دگر ارگانه کمتر از یه ماه پاداش ونزایای باز نشستگی پرداخت‌میکنند بیش از سی سال بهترین لحطات عمرمان را با شرایط سخت به وطیفه عمل کردیم خواهش میکنم التناس میکنم دگر وعده وعید بس است عمل کنید وپرداخت کنید

  • ناشناس

    منتظر چه نظری از ما معلمان بازنشسته هستید؟؟مگر کسی ایا هست که به نظر ما احترام و ارزش بگذارد؟؟شما رسانه ها فقط اخیار دروغ پخش کنید مجریان هم دروغ بگویند فقط جیب همه شما پر شود صحبت ها و حرفهای حق ما هم باد هواست گفتن نمیخواهد هر مرد عملی می داند که پاداش حق مسلم ماست که سالیان سال در طول خدمتمان از حقوقمان کم شده چرا باید برای پول خودمان اینقدر عذاب بکشیم؟این عین ظلم و ستم است میماند رتبه بندی انهم کاملا غیر عادلانه انجام شده شما از معلمان شاغل میترسید که اجرا و به غلط و با تقلب اجرا کردید اگر از من بازنشسته نمیترسی و فکر میکنی بازنشسته ها افراد مفت خوری هستند در خوابید ما تحصیلکرده های واقعی و بدون سهمیه ای هستیم که کوله باری از تجربیات رو داریم و اکثریت شاید ۹۰/بازنشسته ها شاغلند در جایی دیگر ما عمرمان را باختیم تا شما حرام بخورید وااای به روزی که چوب خدا بر سرتان بخورد چه درپغگویان چه پخش کنندگان اخبار دروغ

  • بازنشسته فروردین ۱۴۰۱

    لعنت به وزیر آموزش و پرورش. لعنت به تمام کسانی که با روح روان ما بازی کردند. درست است از نظر آنها بازنشسته فرهنگی مهره ای سوخته است و دیگر کاری بدست ما ندارند که بخواهند نگران مطالبات معوق چند ساله ما باشند... اما قطعا ثانیه ای نیست که از نفرین ابدی ما در امان باشند. انشالله دستگیر بچه هایشان شود. انشالله درگیر دکتر و امراض لاعلاج شوند تک تک نمایندگان مجلس و رییس دولت. وزیر و و و . حتما جبران خواهیم کرد حتما حتما. شما هم لطف کنید یقه بگیرید بعنوان یک رسانه. نقل قول... از نظر ما یعنی شما هم از جنس همین مسئولین اجنبی هستید. و دنبال مخاطب. وگرنه رسالت یک رسانه... اینست که با پیگیری جدی... صدای بی صدای ما باشید‌

  • رضا علی کاملی

    چرا ؟؟؟؟؟؟

  • علی

    سلام... فقط دروغ میگن آبان ماه هم تموم شد الان سوم آذر ماه هست نه معوقات را دادن نه بخشی از پاداش بازنشستگان که وعده داده بودند
    دولت دروغ سازان!

  • بازنشسته 400 401

    سلام....
    دیگه بازنشسته چی بگه....
    از نظر مسئولان و مقامات خیلی به بازنشسته ها رسیدن تازه منتی هم دارن مازرنگ بودیم خلاصه حقوق اضاف کردیم براشون شده گلستان و خلاصه از همشون فعلا بهتر آموزش و پرورش که همیشه اونا طلبکارن نه بازنشسته...
    از نظر بازنشسته های عزیز.....
    که خودتون می‌بینید... و گویند رنگ رخساره نشان دهد از سرّ درون.
    خیلی خیلی کم پیش آمده که بازنشسته ای به 70درصد حقوقش رسیده باشه شما هر بازنشسته ای که از 20سال پیش تا الان نگاه کنید و بررسی غیرممکن است در برهه ای از زمان قسمتی از حق و حقوقش تضییع نشده باشد و هر چه به آخر و جدیدترین بازنشسته ها می‌رسیم دیگه علنی و در کمال نا باوری دارن بهش ظلم میکنن نمیدونم واقعا کسی از مسولان نمی بینه یا بلاشک همین و میخوان خداوکیلی با اون اقتصاد نابود کننده حق و حقوق ماها به تأخیر انداختن و برنامه میخواد می‌شنوید فلان خانه از دلار و مسکوکات پیدا شد یا در آتش‌ سوخت جالب اینکه صاحب هم نداره یا اگه هست آقایون هست نامش نمی‌برند....
    بعد همین اتاق دلار میتونه پاداش 10 دوره بازنشسته های کل کشور بده.... که آقایون کاسه از آش داغتر میگن تورم میشه بابا این کارایی شما میکنید داره ریشه همه رو از ته میکنه شما فکر تورم هستید....... گفتن ندارد گلایه از باغ بهشت زیاد و گوش شنوایی وجود ندارد.
    اگه مسوولین کسی دید لطف کنید این چندریال ارزش از دست رفته 3سال معوق فرهنگیان را بدهید بابا پول چاپ کنید الان که هیچ ارزش نداره پس آقای اقتصاد دان مملکتی که تورم به 600 رسیده با 700 یا 500 درصد فرق نمیکنه در هر 3تاش کارگر و فقیر گرفتارند پولدار هم کاسبیشون اوکی و بهتر....
    مثلا آقای اقتصاد دان کارگر و طبقه متوسط که باشی.... پراید 200 میلیون یا300میلیون یا400 میلیون همش یه رنگه هرگز دست نخواهی یافت.....
    اگه آمد روی 15 تا 20 میلیون شما حق دارید نباید پول چاپ کردددددد. یا حق

  • طاهره نهاوندی نژاد

    من بازنشسته سال ۱۴۰۰ هستم تا الان خبری از اعتراض رتبه بندی من نشده
    چرا می گویند پاسخ به اعتراضات پایان یافته🤥🤥🤥🤥

  • جمال

    ما بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۱ از این وعده و وعید های دروغ مسئولین خسته شده ایم . فرهنگیان مورد تمسخر مسئولین و عامه مردم قرار گرفته ایم . اذهان عمومی فکر میکنند مدام به فرهنگیان پول میدهند و نمیدانند که در واقع دست اندر کاران فرهنگیان را مسخره میکنند . اینجانب برای یک روز تاخیر قسط بانک به مبلغ دو میلیون و پانصد مبلغ 18000ریال جریمه دیرکردپرداخت کردم آیا دولت چگونه میتواند جبران این همه تاخیر را بکند. با توجه به اوضاع اقتصادی موجود و عدم ثبات قیمتها آیا عادلانه هست بعد از گذشت قریب یک سال ونیم تا دو سال همان مبلغ اولیه پرداخت شود . آیا عادلانه هست و آیا از نظر شرعی ودینی قابل پذیرش هست. اینقدر در موارد مختلف دروغ گفته اند که آدم از این رفتار آنان سکته میزند . به قول معروف سواره رو چه غم پیاده هست. معلمی که غیر از حقوق ناچیز خودش دیگر چیزی ندارد آیا سزاوار چنین ظلمی هست.
    خدایا چنان کن سرانجام کار
    توخشنود گردی وما رستگار

  • بهنام قاسمی چرمهینی

    خدا لعنت کنه وزیر اموزش پرورش و هر کسی که پست ومقامی داره وبه ملت خیانت میکنند

  • ناشناس

    خواهشمندم رسانه ها پیگیری کنند مزایای رتبه بندی وپاداش بازنشستگان ۴۰۱ اصلا تا کنون پرداخت نشده واحکام اصلاحی این بازنشستگان که قرار بود با رتبه بندی صادر شود هنوز بعد از ۱۴ ماه صادر نشده وریالی معوقه رتبه بندی بابت این ۱۴ ماه به بازنشستگان پرداخت نشده .

  • مومن

    باسلام
    این همه فرهنگیان نظر دادن چه فایده ای فقط می خوام بگم که خاک سیاه تو سر مسولین بی لیاقت وخانواده هایشان خداکنه روز خوش نبینند

  • شاهین

    آنچه به جایی نرسد فریاد است ،امان از حق الناس ،اگه قیامتی در کار باشه آه وافسوس بر قیامتتان

  • ناشناس

    همتون خیلی چندش و کثیف هستید.فقط باید از این قشر حلالیت بگیرید ۴۰ سال به این قشر ظلم کردید و نتیجه اش را گرفتید بازه ظلم کنید تا ببینیم اخرش چی میشه.

  • ناشناس

    آقای مسئول لطفا دروغ نگویید،اگر واقعیت رو بگویید بهتر از دروغ هست که هم توهین به خودتون هست و هم به ما

  • ایوب

    واقعا گوش شنوایی وجود داره فقط حیف به خودم که معلم شدم.

  • الیار،توتونچی

    بازنشسته یک مهر۱۴۰۱ هستم،در ۱۳_۱۴ ماهی که بازنشسته شدیم بارها اعلام کردن به زودی پاداش و معوقات رتبه بندی پرداخت میشه،اما افسوس که همش سرکاری و دروغ بود،امروز که سوم آذرماهه اگه تا بیستم این ماه۴۰میلیون از بابت افزایش پول پیش به صاحبخانه ندم اسباب اثاثمو میریزه کوچه،جناب وزیر،نماینده،صندوق بازنشستگی اینقدر ما را زجر ندهید

  • فرهنگی بازنشسته

    سلام. پس تا کی منتظر صدور احکام اصلاحی رتبه بندی ۶ ماهه دوم ۱۴۰۰ باشیم . مگه آموزش و پرورش سهم صندوق بازنشستگی را پرداخت نکرده. یعنی سرپرست صندوق بازنشستگی فراتر از قانون است .که بی توجهی می کند. یکی نیست این بابا را قانع کند قانون را اجرا کند. حالا گیر صندوق بازنشستگی هستیم.بقیه عمرمون را منتظر بمونیم تا ببینم کی درست می شه🙄🙄🙄🙄🙄🙄

  • بازنشسته 1400

    وقتی بالاترین مقام آموزش و پرورش دروغ بگوید و وعده امروز و فردا دهد از معلمین توقع نداشته باشید راستی و درستی را در مدارس ترویج کنند.اقا اگر نمی توانی درست بچرخانی و مجبور به وعده های دروغین هستی از این مقام کناره گیر و لعن و نفرین برای خود نخرید.حقیقتش دلمان به حال عاقبت شما و امثالتان میسوزد.چونکه مایه اصلی ترویج ناراستی ها و بی ایمانی ها در جامعه شده‌اید و بار گناه مردمان و عوام بر ذمه شماست.

  • م ن

    لعنت خدا به این مسئولین بی عرضه بعد از ۱۵ ماه گروگان گرفتن رتبه بندی وپاداش بس نیست.خجالت بکشید واقعا پیش خانواده شرمنده شدیم. انشالله هیچ وقت روز خوش نبینید.وبه درد بی درمان مبتلا شوید.

  • احمد

    من مهر ۱۴۰۱ بازنشست شدم هنوز نه حکم رتبه بندی و هنوز از پاداش بعد از ۱۴ ماه خبری نیست خدا لعنتتون کنه ظلم شما صدها بار از یزید بالاتر است

  • بازنشسته مرداد ۱۴۰۱

    سلامب به کلیه مسیولین که با شعار صندلی شان را حفظ کرده اند .
    راستی ایا شما هم حقوق معوقه دارید ؟ آیا شما هم منتظر پرداخت حقوق تان هستید ؟
    آیا کاسه صبرتان از دروغ های بالادستی ها سرریز شده است ؟
    چه کسی اون بالا بالاها با حق شما اهداف دیگری را انجام می دهد ؟
    آیا شما هم از اینکه دولت تان مشکلات شما را نمی بیند و تیتر اول خبرش غزه و فلسطین هست ناراحتید ؟
    ما که هیچ دلخوشی از شما نداریم .
    بهتراست که زودتر صندلی هایتان را رها کنید چون لیاقت خدمتگزاری ندارید .

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه...ما مهره سوخته نیستیم...نوبت ما هم میرسه...اگه پشت گوش خودتون دیدین ما را پای صندوق رای می‌بینید.

  • رضا

    وقتی به قیافه این وزیر نگاه میکنم به یقین میرسم که ازبهزیستی آوردنش پس توقع چیزی ازاو نداشته باشیم

  • وفا

    باسلام ، شرمنده ام ، به خداقسم لباسهای کهنه و دست دوم فرزندم را می پوشم . هنوزنتوانسته ام برای چشمی که 31 سال زحمت کشیده عینک بگیرم ! بقیه بماند . یک بازنشسته 31شهریور 1400 .اگرمارا آدم حساب میکنید ....... حقمان رابدهید.

  • حمید

    بخدا این چه ظلمی که دولت ودر راس آن سازمان برنامه وبودجه معلم ستیز و قانون گریز دارد با اجرا نکردن فوق العاده ویژه ۵۰درصد ی معلمان به این قشر زحمت کش میکنه این یک قانون است که برای تمام کارمندان سه سال اجرا شده بجز معلمان نمایندگان مجلس نیز که چیزی مصوب کردند قانون شده باید پیگیری کنند وبا قانون گریزان برخورد کنند که متاسفانه

  • امران

    بخدا این چه ظلمی که دولت ودر راس آن سازمان برنامه وبودجه معلم ستیز و قانون گریز دارد با اجرا نکردن فوق العاده ویژه ۵۰درصد ی معلمان به این قشر زحمت کش میکنه این یک قانون است که برای تمام کارمندان سه سال اجرا شده بجز معلمان نمایندگان مجلس نیز که چیزی مصوب کردند قانون شده باید پیگیری کنند وبا قانون گریزان برخورد کنند که متاسفانه

  • ناشناس

    بزک نمیر بهار میاد کمبزه باخیار میاد

  • بازنشسته1400

    این همه دنبال جمع آوری مدارک رفتیم بابت رتبه بندی اما تا حالا همش دروغ بود هیچ چیز نصیب ما نشده

  • ناشناس

    چرا اقای وحیدی که ناظر مجلس است و صحبت هاب او که هر روز در رسانه ها پخش می شود پ هی تکرار می کنند پیگیری نمی کند ؟ ایا نمایندگان برای جمع آوری رای هستند ؟ که واقعا اینگونه است
    این وزیر آموزش و پرورش در حد مدیر یک مدرسه هم نیست

  • ب

    امیدواریم بعد از ۲۷ ماه بد قولی وسر کار گذاشتن ، اذر ماه به وعده ی خود عمل کنن

  • زهرا

    باز نشسته ۱۴۰۱هستم طبق قانون باید به ما رتبه بدهند ولی صندوق نداده والان آذر ماه هست از پاداش خبری میست برای اعتراض هم مراجعه می کنیم مارا پاسکاری می کنن تنها امیدمان به رسانه هاهست که فریادمان را به گوش مسئولین برسانند هرروز قیمت ها افزایش می یابد و نمی دانیم چطور برسانیم


  • شعبان

    مافرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰ دیگه هیچ امیدی به اج ایی رتبه بندی نداریم !

  • ناشناس

    خدایا ظلم تاکی آخه خودت ریشه ظلمو بزن

  • اللهم اشغل الظالمین بظالمین

    ظلم را تنها خداوند پاسخ میدهد
    الهم اشغل الظالمین بظالمین

  • بازنشسته مهر 1400

    تا کی باید شرمنده زن وبچه هامون باشیم ،چرا حق ما رو پرداخت نمی کنند ؟ بعد از ۳۳ سال خدمت هنوز مستاجرم ،ماهی شش میلیون کرایه می دم ،دلم به این رتبه بندی خوش بود ،که از خجالت زن وبچه ونوه ام در بیام ،چرا پرداخت نمی کنید ،مگر خداوند متعال حق ما رو از شما بگیره ،

  • حاجیعلی مرادی

    خداوند وزیر آموزش و پرورش و هر کسی را که سبب رنج‌بازنشستگان می شوند را لعنت کند

  • اسماعیل

    بنده حقیرباداشتن ۸نفرجمعیت برای بازنشستگی وپاداش نقشه داشتم ولی چنان معلوم است بدهکاری ماراتالب گوربرده است بازنشسته ۱۷/۱۴۰۰

  • فریاد

    بازنشستگان عزیز تنها را تحصن در مقابل دفتر رهبری و هماهنگی است

  • محمود رجبی

    تو را بخدا قسمتان میدهم با ما معلمان روراست باشید مبلغ پاداش پایان خدمت+معوقات یک پراید معمولی به ما بدهید تا بعد اگر چیزی ماند بدهید حداقل بتوانیم کرایه کشی بکنیم با این. پول 30 درصد چکار می توانم بکنیم خداوکیلی. این دفعه دروغ تو کار نباشه ممنونم

  • سعید طوسی

    شما را به جان سعید طوسی که مولا و سرور شما هست قسم تون میدم به خاطر این مرد شریف پاداش ما بازنشستگان را بدهید

  • ناشناس

    سلام.خداوکیلی اونایی که باعث میشن پاداش معلمان بازنشسته پرداخت نشه به این هم فکر میکنن که چطور میتونن توی قیامت پاسخگو باشن؟بخدا اونا باید تاوان تمام سختیهایی که ما متحمل میشیم رو پس بدن.

  • علی بازنشسته ۱۴۰۰

    دیگه خداهم یادش رفته از ما. که این همه ظلم و بدقولی به ما میشه. توی ایران همه قیمتا ب دلار بالا پایین میشه اونوقت حقوق بازنشسته باید با تاخیر داده شه.کنترل تورم با ندادن حق ماها نمیشه. صد رحمت به دولت روحانی. ایشالله دوباره برگرده

  • حسن

    باسلام
    معوقات رو باید با دیر کرد متناسب با تورم پرداخت کنند

  • خسروی

    خاک تو سر وزیری که قول میده و عمل نمیکنه
    خاک تو سر مدیری که سواد نداره ولی رو صندلی مدیریت تکیه میزنه
    خاک ...خاک

  • فرهنگی بازنشسته

    با سلام
    رتبه بندی بازنشستگان را اجرا کنید .پس اینهمه نماینده عرضه حل مشکلات فرهنگیان را ندارند موقع تبلیغات انتخابات مهربان و خوش اخلاق و حقوقدانو....آیا کسی هست که مشکلات رتبه بندی بازنشستگان را حل کنه؟ یا فیلم بازی می کنید و سر کاریم.

  • ناشناس

    بازنشستگان عزیز ناراحت نباشید پرداخت معوقات اذر ماه سال ۱۵۰۰

  • ناشناس

    بازنشستگان ۱۴۰۲ مدارس استثنایی هنوز حکم هم ندارند و حقوق و ….
    ما هیچ ما نگاه!

  • ولی عابدین زاده

    با سلام بعداز دو سال از زمان بازنشستگی ، وعده دولث محقق نشده و همچنان در هاله ابهام قرار دارد که برای معلمان و بازنشستگان دروغ گفته است زیرا رتبه بندی بازنشستگان قرار بود در ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرا و اعمال گردد ولی البته هیچ و دروغ محض و....

  • ناشناس

    سلام بازنشسته مهر۱۴۰۰هستم بااعتراض ثبت رتبه ۳شدم ولی خبری ازرتبه نیست چقدر وعده ودروغ شنیدیم واقعا خجالت بعد عمری خدمت صادقانه
    برای بچه های شماو..باید جواب دروغگویی روبدین
    خجالت خجالت.

  • ناشناس

    سلام بازنشسته مهر۱۴۰۰هستم ولی خبری از رتبه ومعوقات نیست طبق قانون
    چراجواب درستی نمی دن
    واقعا خجالت اوره

  • خسروی

    سلام، مابه التفاوت پاداش 1400/7/1
    تاکنون داده نشده است.، رتبه بندی هم تاکنون یک ریال هم به ماتعلق نگرفته است یا عمدا اذیت میکنند یا پول ندارند یا کاربلد نیستند .،28ماه است ما را سر کار گذاشته اند.سپردیم به خداوند

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان