دانلود قسمت هجدهم برنامه زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه حامد البرزیان

با توجه به پخش قسمت هجدهم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت هجدهم برنامه زندگی پس از زندگی پنجشنبه 9 فروردین 1403 را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت هجدهم برنامه زندگی پس از زندگی پنجشنبه 9 فروردین 1403 / مهمان برنامه حامد البرزیان
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت هجدهم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت 18 فصل 5 زندگی پس از زندگی امروز پنجشنبه 9 فروردین 1403 با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

هرروز ساعت ۱۷ و بازپخش ۱ بامداد و ۱۲:۳۰روز بعد از شبکه چهار سیما و ۸:۳۰ از شبکه قرآن 

دانلود قسمت 18 فصل 5 زندگی پس از زندگی

این قسمت : درون سقف ها

تجربه گر: حامد البرزیان

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc4042ba

قسمت 18 فصل 5 زندگی پس از زندگی

حامد البرزیان مقدم هستم 36 سال سنمه اهل شیزار و تو فردیس کرج زندگی می کنم ، صبح ها ساعت 6 صبح بیدار می شدم و ساعت 7 میرفتم سرکار، بعضی موقع ها تا 9 شب، بعضی موقع ها تا 2 شب هستم. بیشتر ایام زندگیمو سرکار بودم دیگه. شاید تو طول روز وقتی برمی گشتم 1 ساعت تا 2 ساعت بیدار بودم تو خونه. 

جناب آقای حامد البرزیان مقدم، بفرمایید که چه اتفاقی افتاد؟

سال 1400 بود چون من شغلم دستگاه سازیه و سازنده دستگاه هستم ، هر دستگاهی از تولید بازیافت لاستیک گرانول انجام میدم. البته شغل های زیادی داشتم که آخرین شغلی که رفتم تو این شغل بود که توسط یکی از همکارا با این صنعت آشنا شدم و علاقه پیدا کردم. شغل بسیار خوبی بود و من کار می کردم و بهترین درامد رو داشتم تا از منطقه فردیس کرج رفتم ورامین، تو منطقه ورامین که رفتم سه سال تو کارگاهی کارکردم چون دستگاهاش ساخته نشده بود و به مشکل خورده بودند این دستگاهها چند ماهی خوابید بعد به من اصرار کردند که برم برای ساخت این دستگاهها. یک سال و نیم زمان برد تا دو تا خط تولید رو ساختیم.بعد همکارم گفت دیگه بقیه اش به ما ربط نداره و ما کارمون رو انجام دادیم اون آقا هم گفت بیایید 50، 50 شریک بشیم...

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • زیبا عزیزپور

    سلام‌وعرض ادب.
    بسیاربسیارعالی اززحماتتون..ازجناب موزون گرامی ..
    واقعا وصلت مجدد این جوان و همسرشان ارامشی عجیب دردلها بوجود اورد

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان