علی هیبتی بوکسور ایرانی که به مجری زن لگد زد کیست؟ + فیلم حرکت جنجالی علی هیبتی

در این خبر درباره اینکه علی هیبتی بوکسور ایرانی که به مجری زن لگد زد کیست؟ پرداخته شده است.

علی هیبتی بوکسور ایرانی که به مجری زن لگد زد کیست؟ + فیلم حرکت جنجالی علی هیبتی
صفحه اقتصاد -

علی هیبتی متولد 1377 ، مبارز ایرانی MMA به دلیل پا زدن به مجری زن مسئول تابلوی رینگ، از سوی سازمان هاردکور روسیه مادام‌العمر محروم شد و قرارداد او را فسخ کردند.

علی هیبتی رزمی کار ام ام ای متولد ١٣٧٧ در چهارمحال و بختیاری بوده که سالهاست در مسابقات نرهای رزمی ترکیبی یا ام ام ای فعالیت میکند و توانسته تا به حال مبارزات بسیار مهمی را انجام دهد و رتبههای خیلی خوبی را به دست آورد.

او به همراه برادرش محمد هیبتی در تیم ملی ووشو فعالیت میکردند اما تصمیم گرفتند به رشته هنرهای رزمی ترکیبی بروند و در این مسابقات شرکت کنند چرا که از نظر مالی وضعیت بهتری را برای آنها رقم میزد.

هیبتی در پایان مسابقه توسط تماشاگران مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مبارز ایرانی MMA به دلیل پا زدن به مجری زن مسئول تابلوی رینگ، از سوی سازمان هاردکور روسیه مادام‌العمر محروم شد و قرارداد او را فسخ کردند.

این ماجرا در جریان مبارزه با آرکادی اوسیپیان رخ داد. هیبتی در راند اول، ناک‌اوت شد و باخت.

پس از مسابقه، حاضران صحنه علی هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. او پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما نه‌تنها روس‌ها مبارز ایرانی را برای همیشه از مسابقات محروم کردند، که تماشاگران روس به او حمله کردند.

على هیبتى علت حضورش در مسابقات mma را وضعیت مالى توصیف کرده است و میگوید متاسفانه در رشته ووشو پولی وجود ندارد و وزارت ورزش به این رشته توجهى نداشت و ما تصمیم گرفتیم که تغییر رشته بدهیم و در مسابقات ام ام ای شرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان