واکنش این نماینده به نادیده گرفتن زحمات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: در کمیسیون تلفیق ۴ ماه به صورت شبانه روز بر روی احکام برنامه هفتم توسعه کار شده و جلسات کارشناسی متعددی با حضور مسئولین و کارشناسان برگزار کرده ایم، نادیده گرفتن این زحمات به دور از انصاف است.

واکنش این نماینده به نادیده گرفتن زحمات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم
صفحه اقتصاد -

احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، 18 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: 4 ماه به صورت شبانه روز کمیسیون تلفیق بر روی برنامه هفتم توسعه کار کرد، به برکت خون شهدا صاحب این تریبون شده ایم و این تریبون به ما قدرت داده است. حضرت علی (ع) فرمودند زکات قدرت انصاف است، چگونه ممکن است برخی از همکاران در پشت تریبون اعلام کنند نمایندگان مشارکت نمی کنند و برنامه هفتم به درستی در کمیسیون به تصویب نرسیده و یا رئیس مجلس شخصا برنامه را بسته است. این بی انصافی محسوب می شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حرمت این تریبون به دست تک تک ما قرار دارد، 4 ماه به صورت شبانه روز با همکاران خود در کمیسیون تلفیق برای احکام مندرج در برنامه هفتم توسعه جلسات متعدد کارشناسی در کمیته های تخصصی با حضور مسئولین دولت، کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات اسلامی قم برگزار کرده، شخصا به عنوان مسئول کمیته خانواده، جمعیت، ورزش و جوانان با رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص احکام مباحثه کردم.

وی ادامه داد: انصاف بر این نیست که از این تریبون بی انصافی و در حق مجلس ظلم کنیم اگرچه امروز مظلوم ترین افراد در جهان کودکان تشنه فلسطینی هستند که زیر شلاق تازیانه رژیم کثیف صهیونیست کشته می شوند.

گفتنی است در پایان این تذکر شفاهی شعار مرگ بر اسرائیل در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طنین انداز شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان