روستای سهیلی جزیره قشم پیشتاز گردشگری روستایی در کشور

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: روستای سهیلی جزیره جهانی قشم با داشتن ظرفیت بی‌نظیر جنگل دریایی، به پیشاهنگ روستاهای گردشگری ایران تبدیل شده است.

روستای سهیلی جزیره قشم پیشتاز گردشگری روستایی در کشور
صفحه اقتصاد -

ابراهیم رستم گورانی با بیان این مطلب، اظهار داشت: ظرفیت‌های روستای سهیلی به ویژه جنگل‌های دریایی آن، این روستا را در صف اول پربازدیدترین روستاهای گردشگری کشور قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، به گفته وی، امکانات ویژه‌ای را برای تکریم افراد نابینا و ناشنوا در سفر به روستای سهیلی قشم در این ذخیره‌گاه زیست کره حرا طراحی و آماده سازی کرده‌ایم.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم، با تاکید بر اینکه ایجاد تسهیل دسترسی گردشگران در سفر به جنگل دریایی حرا، افزود: این اقدام، حرکتی در راستای توسعه پایدار گردشگری این روستاست که آثار مثبت اجرای آن به عنوان پیشران و محرکی برای جذب گردشگران با افزایش سفرها به روستای سهیلی در ایام تعطیلات نوروز 1403 نمود پیدا کرد.

گورانی گفت: گردشگری روستایی به عنوان موتور محرک اقتصادی، نقش تاثیرگذرای در زندگی مردم و مهاجرت معکوس آنان از شهرها به روستاها دارد و هر یک از روستاهای 65 گانه قشم، در این فرآیند دارای ظرفیت‌های ویژه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان