پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوی اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی

دکتر بهاری‌فر در این پیام ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، خدمت رسانی به خانواده بزرگ و فداکار ارتش را افتخاری بزرگ برای مدیران و کارکنان شرکت بیمه حکمت صبا دانست که همه همت‌شان براساس شفافیت و اعتماد سازی برای آنان است.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوی اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی
صفحه اقتصاد -

متن پیام مدیرعامل حکمت صبا به شرح زیر است:

روز ۲۹ فروردین ماه هر سال روزی غرور آفرین و ارزشمند برای کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود. این روز عزیز که یادگار اقدام خردمندانه پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(قدس‌سره) است با صدور پیامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸، زمانی کمتر از ۳ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شد و ایشان این روز را روز ارتش نامگذاری کردند و از ارتشیان ایران درخواست نمودند پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران اعلام کرده و با رژه سراسری حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و مرزهای کشور اعلام نمایند.

اکنون که بیش از ۴۵ سال از آن دوران می‌گذرد همگان می‌توانند شهادت دهند که ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از گذر از کوران حوادث گوناگون هر روز سربلندتر از گذشته به وظایفش در دفاع از ملت و مرزهای میهن عزیزمان می‌پردازد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان و مدیران شرکت بیمه حکمت صبا، فرارسیدن روز ارتش را به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم.خدمت رسانی به خانواده بزرگ و فداکار ارتش افتخاری بزرگ برای مدیران و کارکنان شرکت بیمه حکمت صبا محسوب می‌شود.

ما در این شرکت همه همت‌مان ایجاد شفافیت و اعتماد سازی برای بیمه‌گزاران و خانواده محترم و گرانقدر ارتش است تا کمترین میزان دغدغه از خدمات بیمه‌ای برای آنان وجود نداشته باشد و به این خدمت رسانی افتخار می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان