یه خبر داغ از سهام عدالت ۱۴۰۳ | سود سهام عدالت جدید در راه است؟

سود سهام عدالت افرادی که به هر دلیلی در اسفندماه ۱۴۰۲ موفق به دریافت سود نشدند و همچنین سود سهام عدالت گروهی از وراث به‌زودی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

یه خبر داغ از سهام عدالت ۱۴۰۳ | سود سهام عدالت جدید در راه است؟
صفحه اقتصاد -

در روزهای پایانی سال گذشته مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد که در این میان گروهی موفق نشدند سود خود را دریافت کنند. افراد جا مانده از دریافت سود سهام عدالت، به دو گروه وراث و نومشمولان سود سهام عدالت تقسیم می‌شوند.

وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.  

براساس گزارش‌ها، بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت نیز همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که این افراد با رفع مشکل شماره شبا در نوبت دریافت سود سهام عدالت قرار می‌گیرند.

به گفته عسگر توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور نوبت بعدی واریز سود سهام عدالت خرداد ماه ۱۴۰۳ است که در این نوبت سود سهام عدالت جاماندگان پرداخت می‌شود.

سود سهام عدالت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود؟

در سال گذشته وعده‌هایی در خصوص سه مرحله‌ای شدن سود سهام عدالت داده شد که در نهایت این وعده‌ها تحقق پیدا نکرد و سود سهام عدالت به مانند سنوات گذشته در دو مرحله به حساب سهامداران واریز شد.

در خصوص واریز سود سهام عدالت در سال جدید هنوز صحبتی به صورت رسمی اعلام نشده است اما در صورتی که قرار باشد وعده سه مرحله ای شدن سود سهام عدالت تحقق یابد در نیمه نخست سال باید منتظر واریز سود مرحله اول باشیم و در غیر این صورت زمان واریز سود سهام عدالت همچون سال‌های گذشته در پاییز و زمستان واریز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان