آخرین خبر درباره بازنشستگان امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ | خبر مهم سازمان استخدامی برای بازنشستگان

در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر درباره بازنشستگان امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آخرین خبر درباره بازنشستگان امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ | خبر مهم سازمان استخدامی برای بازنشستگان
صفحه اقتصاد -

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بر اساس آخرین اخباری که تا دیروز دریافت کرده‌ام، امسال به ۱۵۰ بازنشسته، مجوز فعالیت داده شده است تا در کارهای تخصصی و مشاوره، از آنان استفاده شود.

میثم لطیفی با اشاره به برخورد با فعالیت غیر قانونی برخی بازنشستگان در دستگاه‌ها، اظهار کرد: قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای این ممنوعیت، دو تبصره دارد؛ تبصره یک برای برخی مقامات و تبصره دو، استفاده به عنوان یک سوم ظرفیت در ماه است؛ یعنی یک سوم ساعت کاری.

وی افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی، مجوز کارگروه مربوطه در سازمان برای جذب بازنشستگان را نداشته باشند، ذی‌حساب اجازه پرداخت حقوق و مزایا به آنان را ندارد و دستگاه نظارتی نیز به علت این تصرف در بیت‌المال، با این دستگاه‌ها برخورد می‌کند.

لطیفی گفت: بر اساس آخرین اخباری که تا دیروز دریافت کرده‌ام، امسال به ۱۵۰ بازنشسته، مجوز فعالیت داده شده است تا در کارهای تخصصی و مشاوره، از آنان استفاده شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: فرایند استفاده از ظرفیت جوانان در دستگاه‌های اجرایی، سخت شده است؛ افرادی از نخبگی یا تجربه ویژه برخوردار هستند و نیاز داریم که انتقال تجربه، انجام و این مجوز به برخی بازنشستگان داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان