فال واقعی روزانه فردا جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

همان‌طور که طالع بین‌ها به ستاره‌ها رجوع می‌کنند تا پیشگویی کنند، فالگیران نیز روشها و راه‌های خاص خود را برای پیشگویی دارند. برای مثال فالگیر در فال قهوه، پیشگویی دربارهٔ آینده فرد را با توجه به شکل ایجاد شده در فنجانی که از آن قهوه نوشیده شده‌است استخراج می‌کند. با اختراع و پیدایش ماشین چاپ، کارت‌های بازی بسیار ارزان در دسترس همگان قرار گرفت و از آن زمان فال با کارت نزد فالگیرها محبوبیت زیادی یافت. در زیر فال واقعی روزانه فردا جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ از نظرتان می گذرد.

فال واقعی روزانه فردا جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است. باید توجه داشت که فال را نباید با طالع بینی اشتباه گرفت. طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است؛ یعنی فرد قدرت انتخاب و اختیاری در آن ندارد، همچنین پیشگویی درطالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می‌باشد (مانند طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی). اما در فال پیشگویی با توجه انتخاب فرد بدست می‌آید و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولد بستگی ندارد (مانند فال تاروت، فال قهوه یا فال حافظ). بنابراین نباید واژه فال را با طالع بینی اشتباه گرفت پس واژه‌هایی مانند فال چینی، فال مصری، فال شخصی اشتباه می‌باشد.

فال روزانه فردا متولدین فروردین

در انتظار کسی یا چیزی به سر می بری و فکر می کنی تنها راه سعادت و خوشبختی شما در رسیدن به این نیت است. مطمئن باش که این نیت ارابه ای است که چهار چرخ آن توکل بر خدا، پشتکار، سرعت عمل و ژرف اندیشی است. در خانه همه شما را خیلی دوست دارند با اینکه زود رنج و نازک و نارنجی هستی و به غوره ای سردی می کنی و به کشمشی گرم می شوی. موفقیت در چند قدمی شماست. به زودی پرنده خوشبختی بر بام منزل شما خواهد نشست.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

اندیشه و فکری مدت ها شما را به خود مشغول ساخته، به طوری که شبانه روز درصدد جبران آن می باشید و از اینکه در کار فلان کس دخالت کرده اید، اظهار ندامت می کنید، پس سعی کنید در کار دیگران دخالت نکنید، بلکه دیگران را راهنمایی کنید. اوضاع عمومی و زندگی جناب عالی نسبتا خوب است، پس چرا خود را گرفتار افکاری که نتیجه اش رنج و ناراحتی است، می کنید؟ در مجلسی، ملاقاتی روی خواهد داد که به نفع شماست.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

در فکر و اندیشه بزرگی هستید، در این کار، خیری نیست و فعلا مقدمات و جوانب کامل آن آماده و مهیا نمی باشد، پس بهتر است از آن صرف نظر کنید یا آن را به موقعیت بهتری حواله دهید. کسی شما را نصیحت کرده یا می کند، به هر صورت به سخنان او توجه کامل داشته باشید که او خیرخواه جناب عالی است. مسافر شما در هفته های آینده خبرهای خوبی خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی خوب همراه با زندگی نسبتا آرامی خواهید داشت.

فال روانه فردا متولدین تیر

اسرارت را با فردی خردمند و با تجربه در میان گذار و از او رای و اندیشه ای بخواه که سودمند است. اگر اینک خود را بی فایده می دانی، بدان که نیاز دیگران را برمی آوری و مورد احترام همه هستی. این فکر زاییده گوشه نشینی و انزوای شماست. معامله را برایت توصیه می کنیم، ولی مسافرت را به علت بیماری یکی از اقوام صلاح  نمی دانیم. در امور تحصیل کوتاهی می کنی و در کار و زندگی سستی و بی نظمی داری.

فال روانه فردا متولدین مرداد

گویا تصمیم گرفته اید که به کار دیگری بپردازید و یا مدتی را به استراحت مشغول شوید، اما حسودان و بداندیشان مشغول توطئه هستند، مراقب آنان باشید. خرید و فروش هر دو برایتان نافع است. همسر یا پدر و مادر شما از بیماری و یا ناراحتی ویژه ای رنج می برد. هر چه زودتر با او در این رابطه سخن بگویید و از ناراحتی خلاصش کنید. مسافرت را توصیه می کنیم. چیز با ارزشی را از دست می دهید. ملاقات مهم و تغییر شغل و مکان در انتظار شماست.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید. گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید. نگران نباشید، با دوری از جمع ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد، اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی تان کم شود. تو نیکی را از دست مده، دیگران نیز خوب خواهند شد. بکوشید تا شایسته شهرت بشوید.

فال روزانه فردا

فال روزانه متولدین مهر

سیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی تان به وجود آورید. کلافگی این روزهایتان نتیجه این است که زندگی تان دچار یکنواختی شده است. روزهای سختی را می گذرانید، اما بهتر است از کسی کمک بگیرید. خودرایی تان به شما کمکی نمی کند. با اطرافیانتان مهربان تر باشید، کسی به شما بدهکار نیست. مردم را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید. هر کس که لبخند به روی لب دارد، لزوما شاد نیست.

فال روزانه متولدین آبان

خودتان را دوست داشته باشید تا یاد بگیرید بتوانید دیگران را دوست داشته باشید. در حق دیگران همان کاری را بکنید که امیدوارید با خود شما بکنند. خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند. حواستان باشد، تصمیمی که بعد از آن می گیرید، بسیار مهم است. این ماه برای خرید عجله نکنید و دست نگه دارید. یک میهمان ناخوانده خواهید داشت. باید برای کسی هدیه ای بخرید. این روزها تصمیمات مهم و خطیر نگیرید. اندکی به خودتان زمان بدهید.

فال روزانه متولدین آذر

شما دارای قدرت تشخیص خوبی در کارها هستید، اما ممکن است این روزها به دلیل حواس پرتی و مشغله کاری زیاد، راهی را انتخاب کنید که به بیراهه می رود. کمی دقت کنید، وگرنه مجبور خواهید شد با احتیاط از پرتگاه ها و دره هایی که برایتان در راه وجود دارد، عبور کنید. روزهای خوشی در راه هستند. کافی است با برنامه ریزی جلو بروید و از مشکلات نهراسید. قدر سلامتی تان را بدانید و بیهوده از هر کاهی، کوه نسازید.

فال روزانه متولدین دی

با دید مثبت به مردم نگاه کنید و از دنیایی که برای خودتان ساخته اید، خارج شوید و واقعیت اطراف را ببینید. افرادی در اطراف شما هستند که در به وجود آمدن اتفاقی که رخ می دهد، سهمی دارند. از آنچه اتفاق افتاده، ناراحت هستید، اما بهتر است بیش از این نجنگید. آنچه اتفاق افتاده، به نفع شما خواهد بود، حتی اگر امروز در آن منفعتی نبینید. برای رسیدن به مقصود و نیتی که دارید، عاقلانه تصمیم بگیرید و تلاش کنید تا درهای موفقیت به روی تان باز شوند.

فال روزانه متولدین بهمن

از لحاظ روحی و احساسی شما در حال حاضر در شرایطی که تصمیم درستی بگیرید، نیستید. وقایع بدی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثری منفی بر روی شما گذاشته و متاسفانه شما بعد از این همه مدت نتوانسته اید این اتفاقات را فراموش کنید، همچنان در بحث ها احساساتی شده و کنترلتان را از دست می دهید. هر جا بحثی پیش آمد، مکان را ترک کنید. شما باید به درستی وظایفتان را انجام دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که به وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. برای دادن جواب دعوتی که از شما شده، دست دست نکنید. در قبال حرفی که به شخصی زده اید، مسئولید. برای یک خرید یا فروش، بیش از حد صبر نکنید. تصمیم بگیرید و همین ماه اقدام کنید. یک امضا و توافق به سود شما تمام می شود. بهتر است فعلا جواب تلفنی که به شما شده است را ندهید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان