مدارس چهارمحال‌ و بختیاری و شهرکرد فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شهرکرد یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس چهارمحال‌ و بختیاری و شهرکرد فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس شهرکرد یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس چهارمحال‌ و بختیاری و شهرکرد فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شهرکرد یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان چهارمحال‌ و بختیاری در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس چهارمحال‌ و بختیاری به علت بارش ها، فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال‌ و بختیاری از رگبار باران و رعدوبرق برای بعضی ساعات به‌خصوص بعدازظهر و شب تا روز چهارشنبه خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بر اساس الگوها تا روز چهارشنبه به تناوب رشد ابر، وزش باد نسبتاً شدید موقتی، رگبار باران و رعدوبرق برای برخی ساعات به‌خصوص ساعات بعدازظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این بارش‌ها برای امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ و فردا ضعیف است، اما طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش‌های بهتری در سطح استان رخ خواهد داد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارشی انتظار نمی‌رود، گفت: توصیه می‌شود دامداران، مسافران و طبیعت‌گران در هنگام رخداد بارش‌ها به‌خصوص در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان