تحلیل بیت کوین امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

تیم تحلیلی ارزیدو، هر روز تحلیل بیت کوین را ارائه می‌کند. برای دیدن تحلیل روزانه به صفحه تحلیل بیت کوین بروید. به یاد داشته باشید که تحلیل‌ها فقط برای آگاهی

تیم تحلیلی ارزیدو، هر روز تحلیل بیت کوین را ارائه می‌کند. برای دیدن تحلیل روزانه به صفحه تحلیل بیت کوین بروید. به یاد داشته باشید که تحلیل‌ها فقط برای آگاهی از شرایط بازار انجام می‌شود و هیچ‌گونه پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری نیست.

سقف پایین‌تر در حوالی ۲۷۳۰۰ دلار درون الگوی مثلث شکل گرفته است. شکست از هر ناحیه می‌تواند موجب حرکت شارپی شود.

تحلیل امروز بیت کوین

قیمت بیت کوین از قیمت ۲۷۳۰۰ دلار ریجکت شد. بیت کوین اکنون در معرض خطر نزولی قرار دارد، مگر این‌که به بالای مقاومت ۲۷۵۰۰ دلار کندلی بسته شود.

  • بیت کوین کاهش دیگری را آغاز کرد و زیر سطح ۲۶۵۰۰ دلار معامله شد.
  • قیمت زیر ۲۷۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.
  • اگر سطح مقاومت ۲۷۳۲۰ و ۲۷۵۰۰ دلاری را از بین ببرد، این جفت ارز می‌تواند یک رالی تازه را آغاز کند.
  • یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۷۳۲۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD (با توجه به داده‌های سایت Tradingview.com در صرافی بینگ ایکس) در حال شکل گیری است.

تحلیل بیت کوین 31 اردیبهشت 1402

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد، قیمت بیت کوین پس از چهار مرتبه برخورد با ترند لاین صعودی خودش حمایت شده و جلوی ریزش و ایجاد کف‌های پایین‌تر را گرفته است. از طرفی در ایجاد سقف‌های بالاتر نیز موفق نبوده است. به همین علت برای چندمین بار نتوانست سقف‌های بالاتری ایجاد کند و پس از برخورد با ۲۷۳۰۰ دلار کندل برگشتی را در حال شکل دادن است.

برای صعودی شدن باید منتظر شکست ۲۷۳۰۰ دلار، ۲۷۵۰۰ دلار و ۲۸۳۰۰ دلار باشیم. پس باید منتظر شکست معتبری در بیت کوین باشیم، تا بتوانیم روند صعودی را آغاز کنیم. اما از طرفی می‌توان انتظار داشت بیت کوین قبل از شروع روند صعودی خودش یک لگ ریزشی دیگر را شکل دهد. در این صورت می‌توان انتظار داشت قیمت تا سطوح ۲۶۴۰۰ دلار، ۲۶۱۲۰ دلار و ۲۵۸۰۰ دلار برسد و در نهایت در ناحیه حساس تصمیم گیری قرار گیرد.

از آن‌جایی که نیاز به تحلیل بیت کوین روزانه در بین مخاطبان ارزشمند ارزیدو احساس می‌شد؛ قصد داریم، تحلیل بیت کوین را هر روز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید و این پست را برای دوستان خود ارسال کنید.

نمودار RSI بیت کوین

نمودار RSI بیت کوین در ۴ ساعته یک بار دیگر از ناحیه حساس ۵۸ نتوانست عبور کند و در حال حاضر ۵۳ را نشان می‌دهد. وقتی صعودی می‌شویم که در تایم چهار ساعته بتوانیم بالای ۶۰ تثبیت دهیم. شکست و تثبیت زیر ۴۷ نیز می‌تواند، قیمت بیت کوین را نزولی کند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 31 اردیبهشت 1402

نقاط حمایت و مقاومت بیت کوین امروز

سطوح حمایتی: ۲۷۰۷۵دلار و پس از آن ۲۶۹۷۵ دلار.

سطوح مقاومتی: ۲۷۱۷۸ دلار، ۲۷۲۸۰ دلار و ۲۷۴۲۰ دلار.

دامیننس تتر USDT.D

دامیننس تتر پس از این که از ناحیه ۷.۷۰ درصد ریجکت شد، یک بار دیگر نتوانست از ۷.۶۳ عبور کند. در نهایت دامیننس تتر به سمت کف مثلث خود رسید و در حوالی ۷.۵۲ درصد حمایت خوبی صورت گرفت و فعلا به صورت موقت حمایت شده است.

اما در صورت شکست این ناحیه می‌توان به سمت ۷.۴۸ درصد حرکت را ادامه دهد. در این صورت می‌توان انتظار حرکت تا ۷.۴۱ دلار نیز داشت. اما اگر ۷.۷۰ به بالا شکسته شود و تثبیت دهد می‌توان انتظار افزایش دامیننس تا سطوح بالاتر را داریم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان