بازدید وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نخستین نمایشگاه صنعت پست

صفحه اقتصاد - وزیر ارتباطات با حضور در غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته، با تقدیر از

بازدید وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نخستین نمایشگاه صنعت پست

صفحه اقتصاد - وزیر ارتباطات با حضور در غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته، با تقدیر از راهکار لجستیک هوشمند ایرانسل، خواستار اجرایی شدن این راهکار در سطح کشور شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، غرفه راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته، بعدازظهر امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، میزبان دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات بود. وزیر ارتباطات در جریان این بازدید، از نزدیک با راهکار لجستیک هوشمند ایرانسل و نتایج اجرای آن در صنایع مختلف آشنا شد. وی در ادامه این بازدید و گفت‌وگو با مدیران راهکارهای سازمانی ایرانسل، از مدیرعامل شرکت پست خواست تا با همکاری ایرانسل، این راهکار را در یکی از استان‌های کشور اجرایی کنند و نتایج آن را برای ایجاد تحول دیجیتال در شبکه پست کشور، به کار گیرند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل با هدف ارائه محصولات و راهکارهای نوآورانه ویژه صنعت پست و صنایع وابسته آن، در اولین نمایشگاه صنعت پست ایران حضور یافت تا توان خود در توسعه سیستم‌های هوشمند و دیجیتالی کردن صنایع را، به اطلاع کسب‌وکارها و علاقه‌مندان برساند.

از جمله خدمات ارائه‌شده توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل ، می‌توان به ارتباطات پرسرعت سازمانی، خدمات سازمانی موبایل، اینترنت اشیا و… اشاره کرد که در این نمایشگاه به‌طور مشخص، به معرفی راهکارهای سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سیستم بی‌سیم واکه و سرویس VPN سازمانی ویژه صنعت پست و تجارت الکترونیک، پرداخته است.
لجستیک هوشمند | ایرانسل

نمایشگاه پست اکسپو با هدف ایجاد فرصت برای شرکت‌های فعال در حوزه‌هایی مانند بسته‌بندی، لجستیک، خدمات پستی، فناوری‌های جدید و هوشمندسازی، خدمات الکترونیک، رباتیک، اینترنت اشیاء، قبول و ارسال مرسوله، و هر خدمت یا محصول مرتبط با صنعت، در حال برگزای است. در این نمایشگاه جدیدترین ایده‌ها و نوآوری‌ها در صنعت پست به نمایش گذاشته شده و همچنین بستری برای ایجاد روابط تجاری در مقیاس ملی و جهانی است.

اولین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۲، از ساعت ۹ تا ۱۸، در مصلی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان