بیمه سرمد در نیمه نخست ۱۴۰۰

تبدیل سود ۲۰۵ میلیارد تومان به زیان ۸۵ میلیارد تومان

بیمه سرمد در نیمه نخست سال جاری 85 میلیارد  تومان زیان خالص شناسایی کرد، این شرکت در دوره مشابه سال گذشته 205 سود خالص شناسایی کرده بود.

تبدیل سود 205 میلیارد تومان به زیان 85 میلیارد تومان

بیمه سرمد در نیمه نخست سال جاری 85 میلیارد تومان زیان خالص شناسایی کرد، این شرکت در دوره مشابه سال گذشته 205 سود خالص شناسایی کرده بود.

به گزارش صفحه اقتصاد ؛ شرکت بیمه سرمد با نماد "وسرمد" و با سرمایه 250 میلیارد تومان در بازار سرمایه فعال است ، صورت های مالی منتهی به پایان شهریور ماه 1400(حسابرسی شده) را منتشر کرد.

براین اساس در این دوره زمانی کل حق بیمه تولیدی این شرکت به 660 میلیارد تومان رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 45 درصد رشد داشته است و همچنین کل خسارت پرداختی هم به 410 میلیارد تومان رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 43 درصد رشد داشته است.

بیمه سرمد در بخش سایردرآمد و هزینه های عملیاتی هم با افت 99 درصدی در دو فصل نخست سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته روبرو شد. هزینه های مالی با 340 درصد افزایش به رقم هفت میلیارد تومان رسید.

درآمد سرمایه گذاری از محل منابع بیمه ای این شرکت در نیمه نخست سال جاری با کاهش 94 درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به 12 میلیارد تومان رسید. بیمه سرمد در شش ماه نخست سال گذشته 201 میلیارد تومان بود.

بیمه سرمد

بیمه سرمد

شرکت های بیمه به طورکلی در دو بخش شامل عملیاتی بیمه گری و سرمایه گذاری از منابع بیمه ای درآمد کسب می کنند، بیمه سرمد در این دوره زمانی در هر دو بخش درآمدی با کاهش شدید روبرو شده است که حاصل آن شناسایی 85 میلیارد تومان زیان بود و به هر سهم 341 ریال تعلق گرفت.

گزارش : علی سوری

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان