در گفتگوی اختصاصی صفحه اقتصاد با رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران بررسی شد:

پیش بینی قیمت سکه و طلا تا پایان پاییز و سال ۱۴۰۰

ابراهیم محمد ولی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صفحه اقتصاد با پیش بینی تغییرات قیمت طلا و ارض تا پایان سال جاری گفت:

پیش بینی قیمت سکه و طلا تا پایان پاییز و سال 1400

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با پیش بینی قیمت طلا و ارز، از تغییرات آن تا پایان پاییز و سال جاری خبر داد.

ابراهیم محمد ولی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صفحه اقتصاد با پیش بینی تغییرات قیمت طلا و ارز تا پایان سال جاری گفت: پیش بینی چنین مواردی بسیار سخت و بسته به تقاضا، عرضه، انس و همچنین قیمت بازار است.

وی با بیان اینکه در تعیین نرخ طلا و ارز قیمت جهانی آن تاثیر گذار است اظهار کرد: به اعتقاد ما و تجربیات و نظرات دوستان، اگر اتفاق خاصی بر روی ارز و انس جهانی نیفتد و قیمت آنها در همین مسیر فعلی حرکت کند، پیش بینی می شود طلا و سکه با یک یا دو درصد کاهش قیمت همراه باشند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران افزود: اگر حادثه ای بر روی قیمت جهانی انس و طلا اتفاق بیفتد، قیمت طلا نیز همسو با این تغییرات پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: ما نیز امیدواریم که قیمت سکه و طلا، افزایشی بیش از پیش نداشته باشد، تا در بازار آرامش نسبی ای حاکم شود و مردم بتوانند از این فضا استفاده کرده و قدرت خرید آنها بالا رود.

محمد ولی اظهار کرد: تغییرات قیمتی انس به سیاست های کلان و ارتباطات بین المللی کشورها بستگی دارد؛ که البته از بانک مرکزی نیز انتظار داریم تا با تراز کردن به موقع عرضه و تقاضا، نیاز بازار را به خوبی برطرف کرده، تا تغییراتی در قیمت طلا و سکه به وجود نیاید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش بینی تغییر قیمت سکه و طلا تا پایان پاییز چیست، گفت: در این خصوص یک سری سیاست های کلان کشوری می تواند تاثیر گذار باشد که ما درباره آن هنوز چیزی نمی دانیم . سیاست هایی نظیر برجام و ارتباطات با کشورها و تعاملات بین المللی و بسیاری از سیاست های دیگر در این امر دخیل هستند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در پایان ابراز امیدواری کرد که اگر اتفاق خاصی در فضای حاکم بر بازار سکه و طلا نیفتد، قیمت سکه و طلا با یک یا دو درصد افزایش یا کاهش تا پایان پاییز در بازار همراه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان