چرا وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری واریز نمی شود؟ 

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه چرا وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری واریز نمی شود؟ پرداخته شده است.  وام بازنشسته ها چرا واریز نمیشه؟

چرا وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری واریز نمی شود؟ 

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه چرا وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری واریز نمی شود؟ پرداخته شده است.

علت عدم واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری چیست؟

بازنشستگان کشوری منتظر دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی هستند.

بازنشستگان کشوری از انتظار طولانی خود برای دریافت وام سی میلیون تومانی خبر دادند؛ آن‌ها می‌گویند قبل از آغاز سال، مدیران صندوق با تب و تاب فراوان از افزایش مبلغ وام به سی میلیون تومان و پرداخت آن خبر دادند اما مدتی طولانی از ثبت نام گذشته و خبری از واریز نیست.

اواخر بهمن ماه سال گذشته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگویی اعلام کرد: پس از اتمام دوره حدود یک ماهه ثبت نام اینترنتی در اسفندماه امسال، فرآیند بررسی تقاضای بازنشستگان عزیزان و تعیین واجدین شرایط دریافت وام آغاز خواهد شد تا با هماهنگی بانک عامل، پرداخت تسهیلات ۳۰میلیون تومانی ضروری بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ عملیاتی شود.

حالا با گذشت بیش از ۳۶ روز از اتمام ثبت نام وام، بازنشستگان کشوری در انتظارند تا هرچه سریعتر نتایج پرداخت این وام و اسامی افراد واجد شرایط توسط صندوق کشوری اعلام شود.

آن‌ها می‌گویند: مسئولان صندوق باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند؛ چرا وام‌ها پرداخت نمی‌شود؟

منبع: ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان