صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

همه چیز درباره کیف پول فری والت + بررسی امنیت و مزایا

توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول فری والت به عنوان یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در صفحه افتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره کیف پول فری والت + بررسی امنیت و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول فری والت خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کیف پول فری والت ( Freewallet) که به عنوان یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال شناخته می شود، توسط آلوین هاگ (Alvin Hagg) در ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی و در شهر تالین پایتخت و بزرگ ترین شهر کشور استونی پایه گذاری شد!

بد نیست بدانید در سال ۲۰۱۷ میلادی، این کیف پول از اولین کیف پول‌ هایی بود که از بیت کوین کش و پس از آن از بیت کوین گلد و همچنین بیت کوین کش پشتیبانی کرد.

امنیت یک کیف پول از جمله مهم ترین موضوعاتی است که بایستی کاربران ارزهای دیجیتال به آن توجه داشته باشند! در این بین، کیف پول فری والت برای افزایش امنیت دارایی کاربران خود، پروتکل‌ های امنیتی پیشرفته ای همچون معاملات چند امضایی (multi signature transactions)، محدودیت‌ های تعداد معاملات، تائید هویت دوعاملی یا 2FA و همچنین اثرانگشت را اعمال کرده است.

علاوه بر این، نکته قابل توجه دیگر پیرامون این کیف پول این است که بر اساس ادعای توسعه کنندگان فری والت، دارایی سرمایه‌ گذاران در کیف پول سرد یا Cold Storage ذخیره‌ می شود! به بیان ساده تر می توان گفت دارایی سرمایه‌ گذاران به‌ صورت آفلاین ذخیره‌ می شود و دسترسی به دارایی‌ کاربران برای هکرها ممکن نیست…

توجه داشته باشید فری والت دارای کیف پول های چند رمزارزی (کیف پول های مولتی کارنسی) و همچنین کیف پول‌ های جداگانه‌ برای کوین‌ های مختلف است! کیف پول های چند رمزارزی برای کسانی مناسب است که تصمیم دارند تمام کوین‌ های خود را در یک کیف پول نگهداری کنند. این نوع کیف پول برای تلفن همراه هوشمند دارای سیستم‌ عامل‌ های iOS، Android و استفاده از طریق مرورگر وب به‌ صورت آنلاین طراحی شده است. از طریق کیف پول های چند رمزارزی، امکان ذخیره ۳۰ نوع کوین در یک کیف پول یکسان وجود دارد.

از جمله امکانات جالب توجه فری والت می توان به سرویس انتقال آن اشاره کرد! با استفاده از سرویس انتقال کیف پول فری والت می توان رمز ارز مدنظر را بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای به دیگر کاربران فری والت ارسال کرد. توجه داشته باشید به این دلیل که تمامی انتقالات به‌ صورت داخلی ثبت‌ می شوند و نیازی به بروزرسانی بلاکچین نیست، سرعت انتقال بسیار بالا است و بلافاصله انجام می شود.

دقت داشته باشید در کیف پول فری والت امکانی با نام خریداری رمز ارز نیز وجود دارد. با این امکان می توان ارز دیجیتال موردنظر خود را از طریق نرم‌ افزار یا وب‌ سایت فری والت خریداری کرد (با استفاده از کارت های اعتباری Visa و Mastercard).

یکی دیگر از مزایای کیف پول فری والت، ویژگی پشتیبانی از مشتری است! شاید این سوال پیش آید که پشتیبانی از مشتری یعنی چه؟ توجه داشته باشید در صورتی‌ که نتوانید وارد کیف پول رمزارز خود شوید و یا حتی بنا به هر دلیلی در کار با کیف پول رمزارز خود دچار مشکلی شوید، پشتیبانی به شما کمک می کند.

سریع ترین روش دسترسی به پشتیبان ها، استفاده از فرم تماس آنلاین می باشد. این فرم به شما اجازه می‌ دهد شناسه کاربری خود را یادداشت کنید تا مسئول پشتیبانی بتواند سریع‌ تر و دقیق‌ تر به درخواست شما رسیدگی کند. البته شما می توانید از طریق چت زنده نیز با پشتیبانی در تماس باشید.

در انتها لازم به بیان است اگر کیف پول لایت والت ایجاد کردید، حتما از کیف پول خود بک آپ بگیرید! چرا که اگر کلیدهای خود را گم کنید، هرگز نمی‌ توانید آن ها را بازیابی کنید…

پشتیبان گرفتن از یک کیف پول رمزارز، اولین کاری است که بعد از نصب آن کیف پول بایستی انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان