گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از انتصاب های غیر حرفه ای :

معضل انتصابات سفارشی در وزارت راه و شهرسازی همچنان ادامه دارد

آيا وزارت راه و شهرسازی همانند سایر انتصاب های خود باز هم زیر بار این سفارش قرار خواهد گرفت يا از ظرفیت نیروهای تخصصی استفاده خواهد کرد.

معضل انتصابات سفارشی در وزارت راه و شهرسازی همچنان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری صفحه اقتصاد در حالی انتقادات از فعالیت های وزارت راه و شهرسازی به دليل اقدامات بيش از حد در اقدام عملي در وعده های مسكنی و حمل نقلی در انتخاب معاون های تخصصی و پرحاشيه همراه با تعلل در انتصاب معاون ها و مدیران كارآمد، متعهد، جهادی و انقلابی به نقطه اوج رسیده اما به نظر می رسد این حاشیه ها نتوانسته در این بخش اثر گذار باشد به طوری در حال حاضر پای این سفارش ها همچنان باز است و گزارش ها حاکی از آن است كه به سفارش نماينده پرنفوذ مجلس، يكی از شهرداران سابق به عنوان مدیرعامل شهرهای جدید کشور به وزیر راه و شهرسازی سفارش شده است.

براساس این گزارش شهرهای جديد یک جایگاه تخصصی بوده و به طور قطع نیازمند فردی آشنا با اين حوزه است چرا که بخش عمده ای از جمعیت کشور در این شهرها ساکن هستند و از سوی دیگر مهم ترین وعده مسکنی کشور که مربوط به نهضت ملی مسکن است در این شهرها ساخته خواهد شد بنابراین انتصاب های سفارشی در این حوزه ها نمی تواند نقشی مؤثری داشته باشد.

در حال حاضر بخش عمده‌ای از وعده رئیس جمهور و رستم قاسمی در طرح جهش توليد مسکن در شهرهای جديد كشور کلید زده شده است.

گفتنی است آیا در حال حاضر در وزارت راه و شهرسازی که یکی از مهم ترین وزارت خانه ها عملیاتی کشور به شمار می رود و با وجود آنکه در کشور و بخش های مختلف نیروهای تخصصی پرتوان و متعهد آیا فردی متخصص پیدا نمی شود که در حال حاضر نيروهای نا آشنا به حوزه مسكن باید به صورت سفارشی در چنین جایگاه های كليدی منصوب شوند؟

و با توجه به آنکه همواره اعلام می شود که باید در بخش های تخصصی کشور از ظرفیت مدیران جوان، شايسته، جهادی و انقلابی در این وزارت راه و شهرسازی به کجا رسیده است.

در حال حاضر با توجه به آنکه در تعدادی از شهرهای جديد و مهم كشور از جمله پرديس، پرند، هشتگرد، صدرا و گلبهار با مشكلات عديده ای مواجه شده اند و هنوز تکلیف واحدهای مسکن مهر در این شهرها مشخص نیست.

بنابراین آيا وزارت راه و شهرسازی همانند سایر انتصاب های خود باز هم زیر بار این سفارش قرار خواهد گرفت يا از ظرفیت نیروهای تخصصی و جهادی در معاونت های خود استفاده خواهد کرد.

گزارش: محبوبه کباری

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان