عیدی جدید دولت در راه است؟

صفحه اقتصاد در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه فوری عیدی جدید دولت در راه است؟ پرداخته است. 

عیدی جدید دولت در راه است؟

صفحه اقتصاد در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه فوری عیدی جدید دولت در راه است؟ پرداخته است.
در حالی در آخرین ماه پایانی سال ۱۴۰۱ قرار داریم که مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد، در انتظار دریافت عیدی هستند؛ بنابر پیگیری‌های صورت‌گرفته، در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از سوی دولت، عیدی پرداخت خواهد شد.
تسنیم نوشت: در حالی در آخرین ماه پایانی سال ۱۴۰۱ قرار داریم که مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد، در انتظار دریافت عیدی هستند؛ بنابر پیگیری‌های صورت‌گرفته، در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از سوی دولت، عیدی پرداخت خواهد شد.
در سنوات گذشته، دولت‌ها با تأمین اعتبار مورد نیاز به میزان یک ماه مستمری تحت عنوان عیدی به مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.
بر همین اساس، در حالی این رویه در سال‌های گذشته نیز وجود داشته است که این سوال مطرح می‌شود که آیا دولت سیزدهم امسال به مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد عیدی پرداخت خواهد کرد یا خیر.
بر اساس این گزارش، دو مجموعه کمیته امداد و بهزیستی در آستانه سال نو میلادی ۲۰۲۳، مبلغی را به عنوان عیدی به حساب مددجویان اقلیت‌های دینی واریز کردند.

بر اساس پیگیری‌ها از مسئولان بهزیستی و کمیته امداد در ارتباط با پرداخت عیدی به مددجویان این دو نهاد، هنوز پرداخت عیدی به مددجویان مشخص نیست و در صورتی که اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت عیدی از سوی دولت تامین شود، عیدی به مددجویان دو نهاد حمایتی در آستانه سال نو پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان