عبدالرحیم کردی مدیرعامل بازداشت شده منطقه آزاد چابهار کیست؟

توضیحاتی درباره علت بازداشت عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار توسط اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در صفحه اقتصاد منتشر شد!

عبدالرحیم کردی مدیرعامل بازداشت شده منطقه آزاد چابهار کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره علت بازداشت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار توسط اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سوم بهمن ماه سال 1400 شمسی بود که در خبری مطلع شدیم عبدالرحیم کردی ، مدیرعامل فعلی منطقه آزاد چابهار توسط پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بازداشت شده است!

اما به نقل از روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان، در پی گزارشات متعدد واصله از سوی شهروندان سیستان و بلوچستان به ویژه مرم فهیم و بصیر جنوب استان سیستان و بلوچستان، رسیدگی به پرونده شکایات و تخلفات احتمالی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت. بر اساس این گزارش، پس از بررسی و کارشناسی از پرونده های موجود در سازمان منطقه آزاد چابهار، وجود برخی تخلفات عمده و کلان تشخیص داده شد که با دستور و ورود جدی دادستان جهادی و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار احضار و هم اکنون در بازداشت موقت است.

در پایان این گزارش آمده است:

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌ شود.

لازم به یادآوری است عبدالرحیم کردی ۱۲ آذر ماه سال 1397 شمسی و توسط هیات وزیران حسن روحانی ، رئیس جمهوری وقت ایران به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار منصوب شده بود.

در انتها درباره منطقه آزاد چابهار با مساحت ۱۴ هزار هکتار بد نیست بدانید این منطقه آزاد تجاری-صنعتی به عنوان یکی از مناطق آزاد هفت‌ گانه ی ایران، در اوایل دهه ی ۱۳۷۰ شمسی در کنار چابهار و در پیرامون دریای عمان و اقیانوس هند پایه گذاری شده است. منطقه آزاد چابهار به‌ وسیله ی شبکه حمل و نقل زمینی و هوایی از شمال به کشورهای آسیای میانه و افغانستان، از شرق به پاکستان و از جنوب به اقیانوس هند اتصال متصل می شود… دسترسی مستقیم به آب‌ های آزاد و قرار داشتن در خارج از خلیج فارس و همینطور عدم آسیب‌ پذیری در مواقع بروز بحران، موقعیت استراتژیکی را برای منطقه آزاد چابهار به منظور ایجاد یک گذرگاه ارتباطی بین کشورهای آسیاب میانه و دیگر کشورهای جهان فراهم آورده‌ است…

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان