صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

صاحب حجتی قائم مقام سازمان اموال تملیکی کیست؟

توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های صاحب حجتی قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در صفحه اقتصاد منتشر شد!

صاحب حجتی قائم مقام سازمان اموال تملیکی کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های صاحب حجتی قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. احسان خاندوزی ، وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت سیزدهم در حکمی (همراه با تصویب مجمع عمومی) صاحب حجتی را به سمت عضو هیات مدیره و قائم‌ مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.

لازم به بیان است پیش از این، صاحب حجتی از مدیران ارشد وزارت تعاون و ورزش و جوانان در دولت نهم و دهم ( مدیرکل امور استان‌ های وزارت ورزش و جوانان دولت دهم) بوده است… او همچنین عضویت در شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین و قائم مقامی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گلستان و همچنین داوطلبی شرکت در یازدهمین رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از حوزه گرگان و آق‌قلا را نیز در کارنامه دارد.

در انتها درباره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بد نیست بدانید هدف اصلی این سازمان چیزی نیست جز تمرکز کلیه امور مربوط به جمع‌ آوری، نگهداری، اداره و فروش اموالی که به موجب قانون به تملک، تصرف، تحت توقیف یا مدیریت دولت در می‌ آید. در حقیقت با تشکیل سازمان دو واحد اداری موازی (مرکز کالای متروکه و دفتر اجرایی تبصره ۲۸ قانون بودجه) در هم ادغام و وظایف آن در سازمان جدیدالتاسیس تمرکز یافت و از سویی امور مشابهی که توسط دستگاه‌ ها و سازمان های اجرایی یا دادگستری انجام می‌ شد، به سازمان منتقل گردید (در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ شمسی، طبق مصوبه شورای عالی اداری این سازمان منحل و بجای آن سازمان اموال دولتی تشکیل شد! اما با روی کار آمدن دولت یازدهم این مصوبه لغو گردید)…

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان