گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از بانک های بورسی:

سود تلفیقی بانک پاسارگاد ۲۰ درصد کاهش یافت

بانک پاسارگاد در شش ماه نخست سال جاری چهار هزار و 724 میلیارد تومان سود خالص در صورت های مالی تلفیقی شناسایی کرد

سود تلفیقی بانک پاسارگاد 20 درصد کاهش یافت

بانک پاسارگاد در شش ماه نخست سال جاری چهار هزار و 724 میلیارد تومان سود خالص در صورت های مالی تلفیقی شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 20 کاهش داشته است .

به گزارش صفحه اقتصاد ؛ بانک پاسارگاد که با نماد "وپاسار" وسرمایه ثبت شده شش هزار و 552 میلیارد تومان در بازار بورس تهران در حال فعالیت است، اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی 6 ماهه منتهی به 31/06/1400 (حسابرسی شده) را منتشرکرد.

براین اساس این بانک در دو فصل نخست سال جاری سه هزار 308 میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی و سپرده های سرمایه گذاری درآمد خالص کسب کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 70 درصد رشد داشته است، در سر فصل خالص درآمدی فروش و بهای تمام شده کالا با افت 294 درصدی روبرو شد و اما خالص درآمد کامزد 28 رشد داشته است .

در این دوره خالص سود سرمایه گذاری های 52 درصد، سود خالص مبادلات ارزی 147 درصد و جمع درآمدهای عملیاتی 88 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش داشتند. اما خالص سود سایر درآمدها به رقم یک هزار و729 میلیارد تومان رسید این در حالی است که در دوره مشابه سال گذشته در این بخش بانک پاسارگاد دو هزار و 324 میلیارد تومان زیان داشته است .

براساس این گزارش هزینه های بانک پاسارگاد در این دوره نسبت به دوره مشابه سال گذشته 1310 درصد کاهش یافت و به رقم 59 میلیارد تومان رسید این رقم در شش ماه نخست سال گذشته 705 میلیارد تومان بود.

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

لازم به یادآوری صورتهای مالی تلفیقی صورتهای مالی هستند که در آن دارایی ها، بدهی ها، حقوق صاحبان سهام، درآمد، هزینه ها و جریان های نقدی شرکت اصلی و شرکت های تابعه به عنوان صورت های مالی یک واحد اقتصادی ارائه می شود.

گزارش : علی سوری

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان