صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمز ارز ایرانی آریا + جزئیات

در این مطلب از صفحه اقتصاد توضیحاتی درباره رمز ارز ایرانی آریا و جزئیات آن پرداخته ایم که از نظرتان می گذرد.

همه چیز درباره رمز ارز ایرانی آریا + جزئیات

در این مطلب از صفحه اقتصاد توضیحاتی درباره رمز ارز ایرانی آریا و جزئیات آن پرداخته ایم که از نظرتان می گذرد.
متاسفانه اطلاعات دقیق و مشخصی در مورد رمز ارز ایرانی آریا وجود ندارد. خصوصیات ارز دیجیتالی ایرانی آریا در بخش وایت پیپر شبیه به بیت کوین است، به نظر می‌رسد که ۸۰ درصد از وایت پیپر آریا کپی از ارز دیجیتالی بیت کوین است. هدف آریا به وجود آمدن روشی به منظور پرداخت P2P یا همتا به همتا و غیر متمرکز است. تراکنش‌های ارز آریا روی بستر بلاکچین انجام می‌شود و امکان استخراج آن وجود دارد.
آریا کوین سیستم پول نقد الکترونیکی است که به شما این امکان را می‌دهد تا یا ارز منتقل کنید یا از شخصی ارز دریافت کنید. همچنین این امکان را دارید تا به خارج از کشور بدون اینکه نیاز به شخصی ثالثی باشد، بدون هیچ محدودتی ارز انتقال دهید. از آن‌جا که آریاکوین بر بستر بلاکچین است و امضای رمزنگاری دارد، کارمزدهای پایینی برای انتقال داشته و از حمله دوبار خرج کردن جلوگیری می‌کند.

هر کیف پول آریا کوین جمعا از چندین کیف پول به وجود می‌آید و با هر بار تراکنش، تعداد کیف پول‌ها بیشتر می‌شود. این کار به منظور افزایش امنیت حریم خصوصی انجام می‌شود. امکان خرید این رمز ارز با رمز ارز فیات وجود ندارد و برای خرید آریا کوین، به خرید بیت کوین و انتقال آن به صرافی هایی که این رمز ارز در آن‌ها وجود دارد، نیاز دارید.

بنا به گفته منابعی که در زمینه رمز ارز آریا کوین صحبت می‌کنند، گروهی از توسعه دهندگان ایرانی، آریا کوین را ساختند. در کنار آریا کوین، یک کیف پول دیجیتالی هم وجود دارد که به واسطه معامله‌گر ایجاد و مدیریت می‌شود. لازم به ذکر است که بگوییم تیم آریا کوین روی این کیف پول کنترلی ندارد.

رمز ارز ایرانی آریا

آریا کوین کلاهبرداری است؟

برخی معتقدند که رمز ارز آریا یک پروژه کلاهبرداری است که متعلق به کشور ایران هم نیست. این افراد برای برای این استدلال چندین دلیل دارند که به شرح زیر است:

اگر GitHub پروژه آریا کوین را بررسی کنید، متوجه می‌شوید همه کدهای مرتبط به این پروژه در یک روز آن هم فقط توسط یک نفر آپلود شده‌اند

۷۳ درصد از کوین‌های رمز ارز ایرانی آریا فقط در ۱ کیف پول نگهداری می‌شود

۱۲۵ درصد از کوین‌های آریا کوین در ۲۵ کیف پو.ل برتر نگهداری می‌شود

وایت پیپر آریا کوین کپی بیت کویت است و حتی قسمت چکیده آن هم به بیت کوین مربوط می‌شود

با وجود سوءظن‌هایی که در مورد ارز دیجیتال آریا وجود دارد، بهتر است در خرید این ارز دقت بیشتری به خرج دهید. در این زمینه می‌توانید از کارشناسان و فعالان بازار کریپتوکارنسی نیز مشاوره بگیرید و دلایل و استدلال‌هایی که برای کلاهبرداری بودن این پروژه مطرح کردیم را بآ آن‌ها در میان بگذارید.

آریاکوین ( AYA ):

شاید بپرسید که آریاکوین چیست؟ چه کار میکند؟ ارز دیجیتال یا ارز مجازی آریاکوین، یک واحد پولی یا واسطه تبادل است که فقط به صورت دیجیتال یا الکترونیکی در دسترس است. ارز دیجیتال آریاکوین ماهیت فیزیکی ندارند و دارای ساختار دیجیتالی هستند. با استفاده از ارز دیجیتال آریاکوین همانند بقیه نوع ارزها، می­ توان خیلی سریع، نقل و انتقالات بین­ المللی را انجام داد و حد و مرزی در این زمینه وجود ندارد.

به زبان ساده، آریاکوین (AYA) اولین و تنها رمزارز ایرانی لیست شده در بزرگترین مارکت جهانی کوین مارکت کپ(CoinMarketCap) و قابل خرید و فروش و تبدیل به سایر رمزارزها در چندین صرافی‌های جهانی معروف خارجی Hitbtc، CoinEx، P۲pb۲b، WhiteBit، Changelly و همچنین اولین رمز ارز ایرانی لیست شده در کیف پول های معتبر از جمله Coinomi و Guarda.

صرافی آریانا Aryana چیست؟

به رسم و سنت بلاک‌چین در سال‌های اخیر با اولین دیگر در ایران؛

صرافی آریانا Aryana، که بعنوان پلتفورم بزرگ آریانا شناخته می شود با لیست شدن در کوین‌مارکت‌کپ اولین صرافی ایرانی در تاریخ کریپتوی کشور ما می‌باشد که در مارکت جهانی ثبت و زیر نظر قانون‌گذاران می‌تواند به تمام ایرانیان و فارسی زبانان خدمات ارائه دهد.

در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با قسمتی از ویژگی‌های AYA و Aryana، اولین رمز ارز ایرانی و اولین صرافی ایرانی آشنا کنیم.

افراد زیادی که بارها بیتکوین، دوج کوین، لایتکوین و … منتقل کرده‌اند شاید به این نکته پی برده باشند که رقم Fee داخل شبکه متغیر هست و با افزایش حجم و مبلغ این میزان Fee داخل شبکه بلاک‌چین این کوین‌ها افزاییش و تغییر می‌کند. نام یکی از ویژگی‌ها منحصر به فرد آریا کوین Stable Fee Per AYA می‌باشد که به دارندگان آریاکوین AYA این امکان را میدهد تا با افزایش مبلغ یا حجم تراکنش تغییری در Fee ارسال داخل شبکه به وجود نیاید، به این معنی که Fee برای ارسال مبلغ پایین‌تر از ۱ آریا با چند صد میلیون آریاکوین AYA برابر می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد آریاکوین غیر قابل ردیابی بودن تراکنشات در اکسپلورر همانند کوین‌های DASH و Monero اما به روش منحصر به فرد آریا می‌باشد.

هر کیف پول در آریاکوین به ازای هر تراکنش، با توجه به حجم بلاک تراکنش مورد نظر به ۲ و یا چند آدرس کیف پول آریا تقسیم می‌شوند تا مبدا و مقصد تراکنشات در شبکه برای عموم قابل ردیابی و نمایش نباشد.


در واقع هر کیف پول در آریاکوین تشکیل شده از مجموع موجودی چند کیف پول می‌باشد. تعداد این کیف پول‌ها به ازای هر تراکنش افزایش پیدا می‌کند تا هم امنیت و هم حفظ حریم خصوصی افزایش یابد.
بدین ترتیب موجودی واقعی کیف پول‌ها در اکسپلورر شبکه هم محفوظ خواهد ماند و موجودی صحیح کیف پول‌ها حتی با داشتن آدرس صحیح هم نمایش داده نخواهد شد(به دلیل تشکیل موجودی کیف‌پول اصلی از چندین کیف پول زیر مجموعه)
این عمل در هر بلاکی که در شبکه بلاک‌چین آریا ایجاد می‌شود به صورت مستمر تکرار می‌شود.
یکی دیگر از ویژگیهای بلاکچین آریا کوین نمیه Privacy coin است یعنی شما تراکنشهارو میتونی پیگیری کنی اما موجودی داخل ولت‌ها را صحیح نمیتوان خواند و قابل ردیابی نمیباشد، همچنین تراکنش داخل شبکش صفر است و قابل استخراج نیز می‌باشد که هر ۱۰ ثانیه بلاک به وجود میاورد.
پروتکل تایید تراکنشات بلاک‌چین آریاکوین در هارد فورک آریاکوین از الگوریتم سیستم dPoW و یا delay Proof of Work تشکیل شده است،
این الگوریتم بالاترین نرخ هش موجود را دارد. هرچه نرخ هش بالاتر باشد امنیت شبکه بیشتر خواهد بود.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان