خبر جدید از زمان واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌ بگیران

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره خبر جدید از زمان واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌ بگیران پرداخته شده است. مستمری اردیبهشت کی واریز میشه؟

خبر جدید از زمان واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌ بگیران

صفحه اقتصاد - آسیه کرمی: در این خبر به توضیحاتی درباره خبر جدید از زمان واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌ بگیران پرداخته شده است.

این روزها که شرایط اقتصادی جامعه وضعیت مناسبی ندارد و شرایط بد اقتصادی و گرانی خیلی به دهک های پایین جامعه فشار وارد کرده است. قشر بازنشسته نیز درگیر این شرایط شده اند و هنوز نا بسامانی های در خصوص حقوق بازنشستگان و پرداخت معوقات آنها دیده می شود و موجب انتقاد این قشر شده است. و آنها چشم انتظار پرداخت معوقات خود هستند. براستی این حق بازنشستگان است؟ در این زمانی که به سن کهنسالی رسیده اند و باید بدون دغدغه زندگی کنند هر روز باید به دنبال خبرها برای زمان پرداخت معوقات و حقوقشان بگردند و این خود چقدر در روح و روان آنها تاثیر می گذراد، قشری که باید یک فضای آرامش بخش برایشان مهیا گردد و وای بر زمانی که یک بازنشسته مستاجر نیز باشد که تصور آن نیز وحشتناک است… و آنچه که در نظرات این عزیزان در خبرهای مختلف دیده می شود همه آنها خواستار پرداخت معوقاتشان هستند چیزی که حق آنهاست. در این میان هر مسئولی وعده ای می دهد و وعده هایی که یا عملیاتی نمی شود یا اگر بشود آنقدر دیر اتفاق خواهد افتاد که آن خواسته برای قشر مربوطه از ارزش می افتد. دغدغه های بازنشستگان همیشه بوده و هست چون شرایط مناسبی هنوز برای دغدغه آنها فراهم نگردیده است و باید شرایط سختی را تحمل کنند. امیدواریم مسئولین برای حل دغدغه و مشکلات این بزرگواران را چاره ی پیدا کنند که مشکلات قشر بازنشسته و مستمری بگیر حل و فصل گردد.

حقوق بازنشستگان کی پرداخت می شود؟

بر اساس بررسی ها و آنچه که در برخی رسانه ها منتشر شده است، بازنشستگانی که حقوق خود را از بانک‌هایی به جز بانک رفاه دریافت می‌کنند، دیرتر مستمری ماهانه‌ برایشان واریز می شود.

زمان پرداخت حقوق اردیبهشت ۱۴۰۲ بازنشستگان کارگری | معوقات بازنشسته ها کی واریز می شود؟

گفتنی است که پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری براساس حروف الفبا از بیستم آغاز شده است؛ در عین حال، بازنشستگانی که حقوق خود را از بانک‌هایی به جز بانک رفاه دریافت می‌کنند، گفته شده است که دیرتر مستمری ماهانه‌شان واریز خواهد شد.

جزئیات جدول واریز حقوق و مابه التفاوت حقوق بازنشستگان

گفتنی است که پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق روال معمول با اعمال افزایش حقوق آغاز شده است.

و مابه‌التفاوت فروردین‌ماه نیز بر اساس جدول زمان‌بندی و در همان روز، با فاصله چند ساعته واریز می شود.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان می‌توانند فیش‌های حقوق خود را در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir مشاهده کنند.

همچنین واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌ بگیرانی که توسط بانک‌های ملی، ملت، تجارت، پست بانک، سپه، صادرات و کشاورزی انجام می‌شود، در روز ۳۰ اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد و حقوق بازنشستگان همکار سازمان نیز سی و یک اردیبهشت پرداخت می گردد.

این در حالی است که بازنشستگان از نحوه‌ی اجرای باقیمانده متناسب‌سازی انتقاد دارند و می گویند باید احکام پرداخت معوقات آن صادر شود.

طبق گزارشات بازنشستگان چندین ماه برای باقیمانده متناسب‌سازی طلبکارند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان