اخبار جدید از افزایش و واریز مستمری مددجویان و معلولان امروز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره اخبار جدید از افزایش و واریز مستمری مددجویان و معلولان امروز سه شنبه 2 خرداد 1402 پرداخته شده است.

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره اخبار جدید از افزایش و واریز مستمری مددجویان و معلولان امروز سه شنبه 2 خرداد 1402 پرداخته شده است.
این روزها که خبر افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان در رسانه های مختلف منتشر شده است، این قشر عزیز منتظرند از جدیدترین وضعیت افزایش ۴۰ درصدی مستمری آگاه شوند. که ما در گزارش های قبلی به بیان این موضوع پرداخته ایم و اکنون به شرح جدید ترین خبر در این خصوص پرداخته ایم.
مستمری مددجویان بهزیستی از چه ماهی شروع میشود؟ چه خبر از افزایش مستمری مددجویان ؟

ما در این گزارش جدیدترین سخن مسئول سازمان بهزیستی کشور را برای این عزیزان شرح می دهیم.

براساس بررسی های ما مجلس شورای اسلامی افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان و معلولان را تصویب کرده است. در این گزارش به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

اخیرا رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرده است: سازمان بهزیستی در کشور هیچ‌گونه مستمری پرداخت‌نشده‌ای ندارد.

براساس خبرها، علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور در شورای اداری بهزیستی استان مرکزی گفته است: بهزیستی این سازمان هیچ‌گونه معوقه‌ای ندارد و به موقع و بروز تمامی مستمری‌ها پرداخت گردبده است و مستمری اردیبهشت ماه نیز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه پرداخت شد.

همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور افزوده است: براساس قانون بودجه سنواتی هرساله دولت پیشنهادی را در قالب مستمری به مجلس ارائه می کند. در سال جاری مجلس افزایش ۴۰ درصدی را مصوب کرده که به محض تصویب در هیئت دولت این مکانیزم اجرا می شود.

در خصوص کمپ ماده ۱۶ رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر در حوزه های متعدد درمان، پیشگیری و مداخله است که دستگاه های متعدد مسئولیت همکاری را دارند، به صورت کلی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور پیگیری این امور را انجام می دهد و دستگاه ها را در قالب تشریک مساعی هماهنگ می کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: جامعه متنوعی به جهت فرآیند ها و ماموریت ها تحت پوشش سازمان بهزیستی می باشند و بهزیستی در این سال ها اقداماتی در قالب های متنوع از جمله توانمندسازی و حمایت و … را انجام داده است.

به گفته ی این مسئول امروز بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

قادری علاوه بر اشاره به حمایت از خانواده های دارای فرزندان چندقلو اظهار داشت: این سازمان تمامی خانواده های دارای فرزند بیش از ۲ قلو از صفر تا ۶ سال را حمایت می کند و پشت نوبت ماندن در این بخش وجود ندارد

وی همچنین حمایت از بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت را از دیگر خدمات این سازمان عنوان کرد و افزود: در این راستا هیچ فرد مشمول دریافت خدمات پشت نوبتی وجود ندارد و تمامی افراد پشت نوبت حوزه های اجتماعی و توانبخشی استان تحت پوشش دریافت مستمری قرار گرفته اند.

در شورای ادارای مرکزی، محمود حسین آبادی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز ضمن تاکید بر همکاری خوب خیران در این استان با بهزیستی گفته است: مجمع خیرین استانی در حال شکل‌گیری است.

وی افزوده است: انتظارات از سازمان بهزیستی در استان از جمله تشکیل شورای عالی رفاه، به روز رسانی خودروها و … بسیار است. شورای عالی رفاه بعد از هشت سال برگزار شد و قرار است هر شش ماه یکبار برگزار شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرده است: امید است در خصوص تامین نیروی انسانی بتوان مشکلات را رفع کرد.

مسئولین همچنان وعده داده اند و باید منتظر باشیم که آیا وعده افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی عملیاتی می شود یا خیر؟ به امید آن روز…

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان