میزبانی پتروشیمی خوزستان از ارزیابان جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

شایان ذکر میباشد با توجه به اینکه پتروشیمی خوزستان در سطح تندیس خود را مورد محک قرار داده است، با تشکیل تیم های مختلف تعالی و برگزاری دوره های مختلف اموزشی

میزبانی پتروشیمی خوزستان از ارزیابان جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

پتروشیمی خوزستان از ۳ الی ۵ بهمن ماه میزبان ارزیابان نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی بود.
به گزارش صفحه اقتصاد ، پتروشیمی خوزستان جهت افزایش توانمندی های خود در زمینه های نوآوری و تنوع محصولات و همچنین موارد مدیریتی و فرآیندی خود اقدامات قابل توجه ای انجام و پروژ های مختلف در کیفیت محصولات و محیط زیست اجرا کرده است که در این ارزیابی مورد بررسی دقیق توسط ارزیابان قرار گرفت.

شایان ذکر میباشد با توجه به اینکه پتروشیمی خوزستان در سطح تندیس خود را مورد محک قرار داده است، با تشکیل تیم های مختلف تعالی و برگزاری دوره های مختلف اموزشی برای این تیم ها و همچنین تدوین اظهارنامه و ارسال آن به دبیرخانه و میزبانی از ارزیابان طی سه روز اقدامات قابل توجه ای برای ارایه توانمندی های مدیریتی و نو آورانه ارایه نمود.

جایزه تعالی صنعت پتروشیمی از سال۱۳۸۹ به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به منظور توسعه و ارتقا سطح کیفیت مدیریت در صنعت پتروشیمی آغاز شده است.

این ارزیابی بر اساس مدل و الگوی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM طراحی شده و شرکت ها بر اساس سطح بلوغ وحضور در این ارزیابی به سه جایزه اهتمام، تقدیر نامه و تندیس دست پیدا می کنند. پس از آمادگی و سطح بندی شرکت ها، اظهار نامه ای برای دبیر خانه این جایزه ارسال و پس از حضور ارزیابان معرفی شده از طرف دبیر خانه در مجتمع ،فرآیند ارزیابی آغاز می گردد.

ارزیابان منتخب پس از جمع اوری مستندات و انجام مصاحبه با تیم های مختلف تعالی بر اساس اظهار نامه و تطابق ان با مدل و منطق RADAR با محاسبه و امتیاز بندی شده طی گزارشی به دبیر خانه جایزه تعال صنعت پتروشیمی ارسال می گردد.

دبیر خانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی پس از بررسی گزارش بازخورد و نتیجه حاصل در کمیته داوران، نتیجه نهایی را در روز اختتامیه اعلام میکند.

جایزه تعالی صنعت پتروشیمی هرساله برگزار شده که تاکنون ۸ دوره آن اجرا شده است، امسال نیز با وقفه ۴ ساله، نهمین دوره این جایزه تعالی بهمن ماه برگزار می شود. شرکت پتروشیمی خوزستان توانسته در ادوار قبل تقدیر نامه چهار ستاره کسب نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان