اعتماد به بانوان در شركت پازاگاد نتیجه داد؛ شرکت پازارگاد مقام قهرمانی المپیاد بانوان بالای ۲۵ سال صنعت

المپیاد ورزشی بانوان بالای ۲۵ سال شاغل در صنعت پتروشیمی کشور با قهرمانی تیم بانوان شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به کار خود پایان داد.  به گزارش صفحه اقتصاد،

اعتماد به بانوان در شركت پازاگاد نتیجه داد؛ شرکت پازارگاد مقام قهرمانی المپیاد بانوان بالای ۲۵ سال صنعت

المپیاد ورزشی بانوان بالای ۲۵ سال شاغل در صنعت پتروشیمی کشور با قهرمانی تیم بانوان شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به کار خود پایان داد.
به گزارش صفحه اقتصاد، المپیاد ورزشی بانوان بالای ۲۵ سال شاغل در صنعت پتروشیمی کشور با قهرمانی تیم بانوان شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به کار خود پایان داد.
بانوان شاغل در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد که در سال های اخیر با خودباوری و حضور پررنگ در فعالیتهای جاری از جایگاه والایی در این شرکت برخوردار شده اند، با کسب سه مقام قهرمانی در رشته های ورزشی شنا، دارت و شطرنج و کسب رتبه سوم رشته ورزشی تیراندازی همچنين رتبه دوم و سوم انفرادى در رده هاى سنى مختلف آمادگى جسمانى در این دوره از سطح مسابقات با درخشش بالای خود توانستند مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کنند.
المپیاد ورزشی بانوان بالای ۲۵ سال شاغل در صنعت پتروشیمی در مردادماه سال جاری به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در هشت رشته ورزشی با مشارکت ۵۰۰ ورزشکار از بانوان شاغل در پتروشیمی های سراسر کشور در شهر زیبای شیراز برگزار گردید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان