با برگزاری مرحله اول تور فناوری شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس؛

ارتباط تنگانگ و عملیاتی پتروشیمی خوزستان با شرکت‌های دانش بنیان کلید خورد

مرحله اول تور فناوری شرکت‌های دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس در پتروشیمی خوزستان برگزار شد.

ارتباط تنگانگ و عملیاتی پتروشیمی خوزستان با شرکت‌های دانش بنیان کلید خورد

مرحله اول تور فناوری شرکت‌های دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس در پتروشیمی خوزستان برگزار شد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس، این تور با هدف رفع نیازهای فناورانه پتروشیمی خوزستان و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

در جلسه افتتاحیه این رویداد، مدیر عامل پتروشیمی خوزستان ضمن خوشامدگویی و تاکید بر حمایت و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور، گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های شرکت پتروشیمی خوزستان در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل کیش که در بهمن ماه سال جاری با محوریت و حمایت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، آشنایی با ظرفیت‌های پارک فناوری پردیس در راستای اهداف استراتژیک و نوآورانه شرکت پتروشیمی خوزستان بود.دکتر صالح احمدی تصریح کرد: اولین گام برای ایجاد همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد فضا برای حضور شرکت‌های ایرانی در پتروشیمی خوزستان، برگزاری جلسات هدفمند فناورانه است. در ادامه، مدیر عامل شرکت پتروشیمی خوزستان ضمن معرفی مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف شرکت پتروشیمی خوزستان به بحث و تبادل نظر و آشنایی با توانایی‌های شرکت‌های دانش بنیان حاضر در جلسه پرداختند.

در این برنامه فناورانه که در قالب‌های مدیریتی و کارشناسی برگزار شد، مدیران و کارشناسان شرکت‌های دانش بنیان به صورت مستقیم و میدانی و به صورت۴ کارگروه تخصصی و مرتبط، با مدیران و کارشناسان مرتبط پتروشیمی خوزستان به بازدید میدانی از مجتمع و برگزاری جلسات فنی و کارشناسی بر روی نیازهای مطرح شده توسط شرکت پتروشیمی خوزستان پرداختند.

در این کار گروه‌ها شرکت‌های فناور توانایی‌های خود را با کارشناسان مرتبط شرکت پتروشیمی خوزستان مطرح کرده تا قابلیت و امکان همکاری‌ها را بررسی کنند.

گروه‌های برق و ابزاردقیق، HSE، مکانیک و ماشینری و خدمات فنی با طرح موانع و نیازمندی‌ها در این کارگروه‌ها شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان