خرید شیبا اینو میتواند هنوز یک فرصت سرمایه‌گذاری قابل قبول باشد؟

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه خرید شیبا اینو میتواند هنوز یک فرصت سرمایه‌گذاری قابل قبول باشد؟ پرداخته شده است.

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه خرید شیبا اینو میتواند هنوز یک فرصت سرمایه‌گذاری قابل قبول باشد؟ پرداخته شده است.
قیمت شیبا اینو (SHIB) در 48 ساعت گذشته دو درصد کاهش داشته و به سطح 0.00000865 دلار رسیده است. شیبا اینو ارزش خود را یک درصد در یک هفته و 16 درصد در 30 روز گذشته از دست داده است.
با توجه به ‌اینکه بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از ابتدای سال 2023 تاکنون 61 درصد و 51 درصد رشد کرده‌اند، شیبا اینو ‌عملکرد ضعیفی در ماه‌های اخیر داشته، زیرا این کوین از فوریه در حال کاهش بوده است.

علاوه بر این، معامله‌گران ممکن است به دنبال تنوع بخشیدن به دارایی‌های خود با استفاده از میم‌کوین‌های جدیدتری باشند که اخیراً از شتاب قیمتی بالاتری برخوردار بوده‌اند.

شیبا اینو رالی صعودی خواهد داشت؟

نمودار SHIB در حال حاضر نشانه‌های خوبی را ارائه نمی‌دهد، زیرا شاخص‌های تکنیکال حاکی از زیان بیشتر این رمزارز در روزهای آینده هستند. شاخص قدرت نسبی این کوین (بنفش) از کمی بالاتر از سطح 70 در چند روز گذشته به نزدیک سطح 30 کاهش داشته و ممکن است قبل از بازگشت دوباره کاهش یابد.

همچنین نشان دهنده کاهش بیشتر میانگین متحرک ۳۰ روزه شیبا (خط زرد) است که اکنون به سمت میانگین ۲۰۰ روزه (خط آبی) جرکت می‌کند و ممکن است در یک یا دو روز آینده به پایین‌تر از خط دومی سقوط کند و یک الگو صلیب مرگ تشکیل دهد.

در حالی که سطح حمایت شیبا (خط سبز) در دو روز گذشته افزایش داشته است، این میم کوین می‌تواند به‌راحتی از این سطح سقوط کند.

از آنجایی که بازار گسترده‌تر در وضعیتی نامطمئن باقی مانده، شیبا اینو مطمئناً می‌تواند در کوتاه‌مدت بیشتر سقوط کند گفته می‌شود، داده‌های مربوط به نهنگ‌ها همچنان نشان می‌دهد که شیبا پرمعامله‌ترین توکن در میان نهنگ‌های ERC-20 است.

به‌این ترتیب، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر روی نماد میم نشسته‌اند و انتظار دارند دیر یا زود یک رالی بزرگ اتفاق بیفتد. چنین تجمعی احتمالاً با راه‌اندازی عمومی کامل شیباریوم، یک شبکه لایه دو برای رمزارز Shiba Inu آغاز می‌شود که این میم‌کوین را با تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر فراهم می‌کند.

طبق گفته توسعه‌دهندگانی که روی شیباریوم کار می‌کنند، لایه دو باید در هر نقطه‌ای از هم‌اکنون تا پایان ماه آگوست راه‌اندازی کامل خود را ببیند

راه‌اندازی Shibarium، به طور بالقوه می‌تواند به پذیرش و توسعه Shiba Inu کمک کند و به این میم‌کوین کمک کند تا برنامه‌های خود را فراتر از ShibaSwap و چند مورد دیگر گسترش دهد. این موضوع به نوبه خود می‌تواند تقاضا برای شیبا را افزایش دهد.

به عقیده برخی تحلیلگران شیبا اینو از موقعیت ضعیف ۰.۰۰۰۰۰۸۶۵ دلاری می‌تواند به راحتی تا ۰.۰۰۰۱ دلار یا بالاتر از آن در چند ماه آینده حرکت کند و احتمالاً تا آغاز سال ۲۰۲۴ یک یا دو رقم اعشار دیگر را نیز از دست بدهد.

عملکرد بهتر SPONGE از شیبا اینو

نیازی به گفتن نیست که دارندگان شیبا می‌توانند ماه‌ها منتظر یک چرخش در اقبال قیمت این توکن باشند. خوشبختانه، در چند هفته گذشته موجی از میم کوین‌های جدید به‌وجود آمده و یکی از بهترین این عملکردها توکن باب اسفنجی (SPONGE) است.

از زمان عرضه مستقیم این توکن در ماه مه، SPONGE شاهد افزایش 6000 درصدی بوده است. همچنین این کوین در طیف گسترده‌ای از صرافی‌ها نیز فهرست شده است.

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان