صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

کدام نماد بیمه ای در سال ۱۴۰۱ بیشترین سود را کسب کرده است؟

نمادهای بیمه ای که در سال 1401 بیشترین سود را کسب کردند کدام نمادها هستند؟ کدام شرکت بیمه ای سودده است؟ ، شرکت های ضررده بیمه کدام شرکتها هستند؟

کدام نماد بیمه ای در سال 1401 بیشترین سود را کسب کرده است؟
صفحه اقتصاد- در این گزارش به توضیحاتی درباره اینکه کدام نماد بیمه ای در سال 1401 بیشترین سود را کسب کرده است؟ پرداخته شده است.

طبق بررسی ها، عده ای شرکت فعال در صنعت بیمه که سال مالی تمامی آن‌ها پایان اسفند ماه بوده است، گزارش عملکرد سالانه خود را در سایت کدال منتشر کرده‌اند.

در این گزارش به بررسی عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ پرداخته شده است و با عملکرد سال ۱۴۰۰ مقایسه شده است. کدام نماد بیشترین سود را محقق کرده است؟

با توجه به اینکه دو ماه از آغاز سال ۱۴۰۲ گذشته است، کارنامه شرکت‌های بیمه‌ای و شرکت‌های پذیرش و درج شده در بورس و فرابورس در سال گذشته منتشر گردیده و نمایی کلی از صنعت و همچنین عملکرد هر یک به دست آمده است.

طبق بررسی ها گزارشات، آنچه از عملکرد شرکت‌ها منتشر شده، صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ شاهد تحولات قابل توجهی بوده که برای عده ای از شرکت‌ها ناخوشایند بود. و ریزش سودآوری خیلی از شرکت‌ها گواهی بر این ادعا می باشد.

کدام نماد بیمه ای در سال 1401 بیشترین سود را کسب کرده است؟

کاهش ۲ درصدی سود بیمه البرز نسبت به سال گذشته

در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ شرکت بیمه البرز برای هر سهم خود ۳۰۸ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افت ۲ درصدی داشته است. حق بیمه خالص (سهم نگهداری) در این دوره ۳۵ درصد افزایش یافت.

افزایش ۷ درصدی سود بپاس نسبت به سال قبل

در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ شرکت بیمه پاسارگاد برای هر سهم خود ۵۷۲ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۷ درصدی داشته است.

در این دوره سود خالص به ۳.۳۲۵ میلیارد تومان رسید. و حق بیمه خالص با افزایش ۵۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل به ۳.۷۴۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.

افزایش ۲۹۶ درصدی سود بیمه میهن نسبت به سال قبل

در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ شرکت بیمه میهن برای هر سهم خود ۴۱۵۹ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۲۹۶ درصدی داشته است. بیمه میهن در ۱۲ ماهه سود خالصی معادل ۶۲۴ میلیارد تومان کسب کرد که نسبت به دوره قبل ۲۹۶ درصد رشد داشته است. بر همین اساس جمع درآمد‌های بیمه‌ای این شرکت با رشد ۴۶ درصدی به ۵۲۱ میلیارد تومان رسید.

افزایش ۲۵۵ درصدی سود بیمه باران نسبت به سال قبل

شرکت بیمه زندگی باران در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود ۹۶ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۲۵۵ درصدی داشته است.

کاهش ۷۲ درصدی سود وحکمت نسبت به سال قبل

شرکت بیمه حکمت صبا در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال 1401 برای هر سهم خود ۱۹ ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افت ۷۲ درصدی داشته است. و بیمه حکمت صبا در ۱۲ ماهه سود خالصی معادل ۶ میلیارد تومان کسب کرد که نسبت به دوره قبل ۷۱ درصد افت داشته است. بر همین اساس جمع درآمد‌های بیمه‌ای این شرکت با رشد ۸۳ درصدی به ۵۷۷ میلیارد تومان رسید.

کدام نماد بیمه ای در سال 1401 بیشترین سود را کسب کرده است؟

افزایش ۵۲ درصدی سود وآفری نسبت به سال قبل

در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ شرکت بیمه کارآفرین برای هر سهم خود ۴۷۵ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۵۲ درصدی داشته است. بیمه کارآفرین در ۱۲ ماهه سود خالصی معادل ۵۷۰ میلیارد تومان کسب کرد که نسبت به دوره قبل ۹۲ درصد افزایش داشت. بر همین اساس جمع درآمد‌های بیمه‌ای این شرکت با رشد ۶۱ درصدی به ۳۱۰۷ میلیارد تومان رسید.

افزایش ۱۰۱ درصدی سود بیمه آرمان نسبت به سال قبل

گفتنی است که شرکت بیمه آرمان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود۱۰۴ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۱۰۱ درصدی داشته است.

تحقق سود ۳۱ میلیارد تومانی بیمه سرمد

شرکت بیمه سرمد در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ سود خالصی معادل ۳۱ میلیارد تومان سود ایجاد کرد. گفتنی است که این در حالی می باشد که در دوره مشابه قبل زیان ۳۱۵ میلیارد تومانی محقق کرده بود. افزایش ۹۳ درصدی درآمد‌های بیمه‌ای از جمله علت سودسازی این شرکت بوده است.

افزایش ۴۰۴ درصدی سود پارسیان نسبت به سال قبل

شرکت بیمه پارسیان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود ۴۲۱ ریال سود ایجاد کرد. این شرکت در ۱۲ ماهه سود خالصی معادل ۵۰۵ میلیارد تومان کسب کرد که با افزایش ۴۰۴ درصدی همراه بوده است.

افزایش ۷۸ درصدی سود بیمه تعاون نسبت به سال قبل

شرکت بیمه تعاون تعاونی در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود ۹۸ ریال سود ایجاد کرده است که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۷۸ درصدی یافته است. این شرکت در ۱۲ ماهه سود خالصی معادل ۴۹ میلیارد تومان محقق کرد که افزایش ۷۹ درصدی به همراه داشته است.

افزایش ۷ درصدی سود ناخالص بیمه نوین نسبت به سال قبل

شرکت بیمه نوین در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود ۸۷ ریال سود ایجاد کرد. این شرکت بیمه‌ای در بازه یاد شده ۱.۴۳۹ حق بیمه خالص سهم نگهداری شناسایی کرد که افزایش ۴۵ درصدی را نسبت به مقطع مشابه سال قبل کسب کرده است..

درآمد‌های بیمه‌ای نیز افزایش ۴۸ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ داشت و به این ترتیب شاهد رشد ۷ درصدی سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای بودیم.

کدام نماد بیمه ای در سال 1401 بیشترین سود را کسب کرده است؟

کاهش ۷۹ درصدی سود بیمه معلم نسبت به سال قبل

شرکت بیمه معلم در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود ۴۵ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افت ۷۹ درصدی داشته است.

افزایش ۲۲۵ درصدی سود بخاور نسبت به سال قبل

در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ شرکت بیمه زندگی خاورمیانه برای هر سهم خود ۳۶۷ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۲۲۵ درصدی یافته است.

افزایش ۷۶۷ درصدی سود بیمه حافظ نسبت به سال قبل

شرکت بیمه حافظ در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود ۱۱۳ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۷۶۷ درصدی یافته است.

بیمه البرز و کاهش ۲ درصدی سود نسبت به سال قبل

شرکت بیمه البرز در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود ۳۰۸ ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل کاهش ۲ درصدی داشت. حق بیمه خالص (سهم نگهداری) در این دوره ۳۵ درصد رشد کرد.

افزایش ۱۳۷۱ درصدی سود بیمه رازی نسبت به سال قبل

شرکت بیمه رازی در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود ۱۵۷ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۱۳۷۱ درصدی یافته است.

افزایش ۱۶۹ درصدی سود بیمه کوثر نسبت به سال قبل

در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ شرکت بیمه کوثر برای هر سهم خود ۱۰۸۷ ریال سود ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش ۱۶۹ درصدی یافته است. حق بیمه خالص (سهم نگهداری) با رشد ۶۳ درصدی به ۵۴۷۸ میلیارد تومان رسید.

تحقق سود ۵۰ میلیارد تومانی بتهران

طبق گزارش کدال، شرکت بیمه اتکایی تهران رواک صورت‌های مالی ۱۲ ماهه حسابرسی نشده منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۱ را منتشر کرده است.

طبق اطلاعات ارائه شده این شرکت با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای هر سهم خود ۱۰۱ ریال سود ایجاد کرده است. مجموع درآمد‌های بیمه‌ای در بازه یاد شده ۷۱ میلیارد تومان و سود خالص به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

افزایش ۳۴ درصدی سود بیمه ما نسبت به سال قبل

در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ شرکت بیمه ما برای هر سهم خود ۵۱۵ ریال سود ایجاد کرده است. و سود خالص این شرکت با رشد ۳۴ درصدی به ۴۱۲ میلیارد تومان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان