همایش سراسری مدیران و نمایندگان بیمه کارآفرین برگزار گردید

صفحه اقتصاد - همایش سراسری مدیران و نمایندگان شرکت بیمه کارآفرین با محوریت چشم انداز و تبیین اهداف در سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور و شبکه

همایش سراسری مدیران و نمایندگان بیمه کارآفرین برگزار گردید

صفحه اقتصاد - همایش سراسری مدیران و نمایندگان شرکت بیمه کارآفرین با محوریت چشم انداز و تبیین اهداف در سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور و شبکه فروش 3 الی 5 خردادماه در نمک آبرود برگزار شد.

به گزارش از روابط عمومی بیمه کارآفرین، در این همایش دو روزه که با در راستای چشم انداز و تبیین اهداف سال جدید بیمه کارآفرین برگزار شده بود، مدیران ستادی و شعب و شبکه فروش در حوزه‌های مختلف، طی جلساتی به تشریح کلیات برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در سال جاری پرداختند.

در اولین نشست مدیریت بیمه های زندگی به معرفی محصول جدید شرکت "بیمه امید بازنشستگی " پرداختند. در این نشست پریا فدایی مدیر صدور بیمه های زندگی، فاطمه آل حسینی مدیر ریسک و هادی اردانه مدیر خسارت، توسعه و آموزش بیمه زندگی، بیمه امید بازنشستگی را برای حاضران در جلسه توضیح داده و راهکارهای عملیاتی این محصول جدید را بیان نمودند.

ادامه این سلسله نشست ها، مدیران شعب اصفهان و همچنین ابوالفضل حسین زاده، آزاده نوری و جاوید یکتا از شبکه فروش به معرفی راهکارها و فعالیت ها و تجربیات خود در شبکه فروش بیمه کارآفرین که باعث موفقیت و ارتقا در جشنواره های فروش بیمه کارآفرین گردیده است پرداختند.

در این جلسه حمید کریمی مدیر باشگاه مشتریان در راستای اهداف شرکت بیمه کارآفرین و سفر دیجیتالی که بیمه کارآفرین از سال 1397 آن را آغاز نموده است، به معرفی سامانه کارآ( سامانه وصول مطالبات که همیار شبکه فروش است) و همچنین تیم شو و مزایا، فعالیت ها و شرایط پیوستن به تیم شو را برای حاضران در این جلسه ارائه نمود و همچنین کیوان عباسی مدیر فناوری اطلاعات نیز سامانه جامع خدمات بیمه ای که با نام کارینو می باشد و مزایا و راهکارهای استفاده از این سامانه را بیان کرد.

همچنین در پایان، جلسه پرسش و پاسخی با حضور مدیرعامل و اعضا هیات عامل برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان