گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از شرکت های بیمه ای:

جهش درآمدی بیمه رازی در ۱۴۰۰

بررسی آخرین وضعت درآمدی بیمه رازی حاکی از جهش درآمدی های بیمه ای و کنترل ماثر ریسک ها است .

جهش درآمدی بیمه رازی در 1400

بررسی آخرین وضعیت درآمدی بیمه رازی حاکی از جهش درآمدهای بیمه ای و کنترل موثر ریسک ها و به طبع آن کاهش میزان خسارت هاست که حاصل آن سودآوری مطلوب برای این شرکت بیمه است .

به گزارش صفحه اقتصاد، بر اساس آخرین گزارش از صورت های مالی شرکت بیمه رازی منتهی به پایان شهریور ماه سال 1400 این شرکت در این دوره زمان 779 میلیارد تومان حق بیمه تولید و درمقابل 445 میلیارد تومان خسارت بیمه گذاران را جبران کرده است؛ که حاصل آن ثبت تراز عملیات بیمه ای مثبت 334 میلیارد تومان است، مقایسه این رقم با تراز شش نخست ماه سال گذشته نشان می دهد بیش از 1013 درصد رشد داشته است .

همچنین مقایسه تراز عملیاتی 12 ماه سال گذشته با شش ماه نخست سال 1400 نشان می دهد تنها 12 درصد این رقم بیشتر از دو فصل نخست سال جاری است که بیان کننده جهش درآمدی این شرکت در سال جاری است .

عملکرد این شرکت بزرگ بیمه ای که در سطح یک توانگری مالی قرار دارد در شش ماه سال جاری در دو بخش سرمایه گذرای ها و عملیات بیمه گری 24 میلیارد تومان سود خالص برای این شرکت به ارمغان آورده است که در مقایسه با زیان 227 میلیارد تومان آن در دوره مشابه سال گذشته و سود 15 میلیارد تومانی این شرکت در 12 ماه سال گذشته حاکی تحول در این شرکت است.

این شرکت در بخش ذخایر فنی که برای شرکت های بیمه ای بسیار حائز اهمیت است هم به خوبی عمل کرده است و ذخیره گیری مناسبی انجام داده است و با رشد 300 درصدی از 7 میلیارد تومان در شهریور سال گذشته به 28 میلیارد تومان در سال جاری رسانده است .

بیمه رازی 1

بیمه رازی 1

بنابران انتظار می رود روند رو به رشد مطلوب این شرکت تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد و در صورت های مالی 9 ماه که به زودی منتشر می شود و همچنین صورت های مالی پایان شاهد آن باشیم .

گزارش: علی سوری

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان