برگزاری سمینار آموزشی و انگیزشی بازاریابی بیمه های زندگی نمایندگان شرکت بیمه سامان

سمینار آموزشی و انگیزشی بازاریابی بیمه های زندگی نمایندگان شرکت بیمه سامان به همت مدیریت منطقه یک و با مشارکت حداکثری نمایندگان استان های البرز، قزوین، قم،

برگزاری سمینار آموزشی و انگیزشی بازاریابی بیمه های زندگی نمایندگان شرکت بیمه سامان

سمینار آموزشی و انگیزشی بازاریابی بیمه های زندگی نمایندگان شرکت بیمه سامان به همت مدیریت منطقه یک و با مشارکت حداکثری نمایندگان استان های البرز، قزوین، قم، مرکزی، گیلان، مازندران و گلستان در شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این سمینار که با رویکرد ایجاد انگیزه میان نمایندگان و در آستانه هجدهمین سالگرد تاسیس بیمه سامان برگزار شد، جمعی از معاونان و مدیران ستادی شرکت حضور داشتند.

دکتر «عبدالرسول عطائی» معاون اجرایی شرکت بیمه سامان در این سمینار با قدردانی از تلاش های شبکه فروش، سیاست های شرکت را مطرح کرد و تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف بیمه سامان را خواستار شد.

«نوید نظارتی» مدیر منطقه یک بیمه سامان نیز در این جلسه با اعلام برنامه ها و استراتژی های فروش شعب این منطقه در سال 1402 با محوریت فروش بیمه های زندگی، در خصوص تیم سازی، توسعه شبکه فروش و ارتقاء دانش فنی و بازاریابی نمایندگان مطالبی را مطرح کرد.

در این جلسه همچنین موضوعاتی درباره اهمیت بیمه های زندگی برای اقشار مختلف مردم و همچنین اهمیت خودباوری در موفقیت زندگی کاری شبکه فروش توسط سخنرانان مطرح شد.

در پایان این مراسم از 10 نماینده برتر فروش بیمه های زندگی شعب مدیریت منطقه یک بر اساس عملکرد 9 ماهه اول سال جاری تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان