صفحه اقتصاد بررسی می کند:

فهرست جایگاه های فعال عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در شهر تهران + آدرس

توضیحاتی درباره لیست اسامی و آدرس جایگاه های فعال عرضه بنزین 1500 تومانی (سوخت سهمیه ای) در شهر تهران در صفحه اقتصاد منتشر شد!

فهرست جایگاه های فعال عرضه بنزین 1500 تومانی در شهر تهران + آدرس

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، به معرفی جایگاه های فعال عرضه بنزین 1500 تومانی (سوخت سهمیه ای) در شهر تهران می پردازیم! با ما همراه باشید. صبح روز چهارم آبان ماه سال 1400 شمسی، سامانه هوشمند سوخت ایران دچار مشکل شد و رانندگان مجبور شدند در صف‌ های طولانی بمانند و بنزین آزاد بزنند… لازم به یادآوری است دلیل تعطیلی پمپ بنزین‌ ها نه افزایش قیمت بنزین بود و نه کمبود بنزین! بلکه این مشکل به سبب بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت ایجاده شده بود.

اما در حال حاضر (پنجم آبان ماه سال 1400 شمسی) ۲۲۰ جایگاه در سراسر ایران به سامانه هوشمند سوخت متصل می باشند و امکان دریافت بنزین یارانه‌ ای (بنزین 1500 تومانی) در آنها امکان‌ پذیر است.

در شهر تهران نیز تاکنون ۱۸ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌ اند و مردم می‌ توانند با کارت سوخت خود و با استفاده از سهمیه بنزین در این پمپ بنزین‌ ها، سوخت یارانه‌ ای (بنزین 1500 تومانی) دریافت کنند. فهرست جایگاه های فعال عرضه بنزین 1500 تومانی در شهر تهران به شرح زیر است:

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان