مدیرعامل مجتمع سرب و روی انگوران خبر داد:

صدور ۴ فقره پروانه اکتشافی پلی متال برای مجتمع معدنی انگوران

صفحه اقتصاد - مدیرعامل مجتمع سرب و روی انگوران از صدور 4 فقره پروانه اکتشافی برای این مجتمع خبر داد.

صدور 4 فقره پروانه اکتشافی پلی متال برای مجتمع معدنی انگوران

صفحه اقتصاد - مدیرعامل مجتمع سرب و روی انگوران از صدور 4 فقره پروانه اکتشافی برای این مجتمع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، امید فلاح در جمع فعالان معدنی استان زنجان با بیان این مطلب گفت: با پیگیری های مستمر مجتمع سرب و روی انگوران برای صدور پروانه های چهارگانه و شروع اکتشافات مناطق امیدبخش، فصل جدیدی از مسئولیت معدنی و نیز مسئولیت های اجتماعی این شرکت به عنوان زیرمجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی آغاز خواهد شد.

وی افزود: پروانه های اکتشافی صادر شده در حوزه پلی متال است که 25 کیلومتر مربع از محدوده های امیدبخش منطقه حلب شهرستان ماهنشان را در بر می گیرد.

مدیرعامل مجتمع سرب و روی انگوران خاطرنشان کرد: اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه برای اجرای عملیات اکتشافی هستیم و انشاءا… تا یک ماه آینده، مناقصه برگزار و مشاور اکتشاف صاحب صلاحیت از نظر فنی و قیمت انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که در نیمه دوم 1402، مرحله نخست عملیات اکتشافی به اتمام برسد و پس از آن، وارد مرحله دوم اکتشاف خواهیم شد.

احیای سدهای باطله با کاشت درخت

فلاح همچنین با اشاره به احیای سدهای باطله در این مجمع تصریح کرد: مجتمع سرب و روی انگوران در راستای تحقق توسعه پایدار به عنوان یکی از رسالت های پیش رو، احیای سدهای باطله را به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی اجرایی کرد.

وی ادامه داد: برای این منظور، کاشت 450 اصله درخت متناسب با آب و هوای منطقه توسط کارکنان و بسیجیان این مجتمع انجام شد.

به گفته وی، احیای 17 هکتار از سدهای باطله در 3 فاز، برای نخستین بار در کشور در برنامه مجتمع سرب و روی انگوران قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان