به میزبانی مجتمع مس سونگون صورت گرفت؛

رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشور

صفحه اقتصاد - مسابقات رکورد گیری تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشور، به منظور تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان، به میزبانی مجتمع مس

رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشور

صفحه اقتصاد - مسابقات رکورد گیری تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشور، به منظور تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان، به میزبانی مجتمع مس سونگون در شهر ورزقان برگزار گردید.

دکتر عباسزاده مدیر مجتمع مس سونگون با حضور در محل مسابقات، ضمن خوش آمدگویی به حاضران و ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات در شهرستان ورزقان، به مسئولیت های اجتماعی مجتمع مس سونگون در حوزه ورزشی اشاره کرد و گفت: هم اکنون یکی از بزرگترین کمپ‌های ورزشی کشور را در شهرستان ورزقان احداث می‌کنیم تا بتوانیم تمامی زیرساخت‌های لازم برای تمامی رشته‌های ورزشی را داشته باشیم. این کمپ به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا، یکی از بهترین نقاط کشور برای انجام تمرینات ورزشی هوازی می باشد.

گفتنی است در پایان این مسابقات تعداد ۷ نفر از وزنه برداران مجوز حضور در تیم ملی پیشکسوتان را کسب کرده و با اضافه شدن به نفرات انتخاب شده در مسابقات قهرمانی بهمن ماه سال گذشته، در قالب تیم ملی پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی کشور لهستان به رقابت خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان