رزق حلال ذوب آهن و تلاوت مستمر قرآن، برکت خاصی به زندگی ما بخشیده است

صفحه اقتصاد - مرتضی یزدانی شاغل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایئ همراه با خانواده اش جمعه دوازدهم خردادماه و در ششمین برنامه بازدید خانواده ذوب آهن از خط

رزق حلال ذوب آهن و تلاوت مستمر قرآن، برکت خاصی به زندگی ما بخشیده است

صفحه اقتصاد - مرتضی یزدانی شاغل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایئ همراه با خانواده اش جمعه دوازدهم خردادماه و در ششمین برنامه بازدید خانواده ذوب آهن از خط تولید کارخانه حضور یافت و پس از آن به دلیل فعالیت قرآنی این خانواده، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت با دعوت از آنها طی جلسه ای در خصوص اهمیت فعالیت های قرآنی ویژه خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان با این عزیزان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
مهدی کوهی مدیرعامل شرکت در این جلسه طی سخنانی اعلام نمود، در صورتی که فرزندان تلاشگران کارخانه عناوین و مدارج مختلف در زمینه های قرآنی، علمی، تحقیقاتی، فرهنگی، ورزشی و… کسب نمایند، این شرکت آماده تجلیل و تقدیر از این عزیزان می باشد.
در حاشیه این جلسه خبرنگار ما گفتگویی با این خانواده انجام داده است که در ادامه می خوانید.
مرتضی یزدانی که با تحصیلات کارشناسی مکانیک، هم اکنون در بخش انرژی و بیوشیمی مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی کارخانه مشغول به کار است،گفت : ثمره زندگی من دو فرزند بنام های محمد هادی و امیرعلی است که همواره تلاش کردیم، در کنار تربیت شان، روخوانی و حفظ قرآن را نیز فرا بگیرند.
وی افزود: با وجود مشغله های کاری بنده، همسرم تمامی امور قرآنی فرزندان را پیگیری می کند و شایسته می دانم در این فرصت از ایشان تشکر و قدردانی نمایم.
این تلاشگر ذوب آهنی تصریح کرد : از جمله خاطرات تلاوت قرآن فرزندانم این است که هر چه به محفوظات قرآنی محمد هادی اضافه می شود،ایشان در یادگیری دروس مدرسه موفق تر است.
یزدانی اظهار داشت : به همکاران عزیزم پیشنهاد می دهم در امر تربیت فرزندان شان از مفاهیم قرآنی بهره بیشتری بگیرند تا از این طریق نسل صالح، موفقیت ایران عزیزمان را رقم بزنند.
وی در پایان از مسولین ذوب آهن و به ویژه مدیر عامل شرکت که اهتمام ویژه به اعتلای پرسنل و خانواده آنها دارند،تشکر و قدردانی نمود.
خانم باقری همسر این تلاشگر ذوب آهنی که تدریس در حوزه و همچنین آموزش قرآن ویژه کودکان را در کارنامه کاری خود دارد نیز در ادامه گفت : بنده اعتقاد دارم،تربیت فرزند از قبل از تولد او آغاز می شود و در این مسیر آموزه های قرآنی در رشد و پرورش فرزند صالح، نقش کلیدی دارد.
وی افزود : تلاوت قرآن مادر، تاثیر بسزایی بر جنین در حال رشد او دارد و سبب می شود این فرشته آسمانی از همان دوران جنینی و در آرامش کامل با نوای قرآن مانوس شود و سپس خودش این روند را در طی مراحل مختلف زندگی با اشتیاق بیشتری دنبال نماید.
باقری اظهار داشت: با توکل به خدا، همراهی همسرم و برنامه ریزی که داشتیم تحصیلات،اشتغال و تربیت فرزندان را به موازات یکدیگر ادامه دادم. حضور فرزندانم در کلاس های قرآن هیچگاه قطع نشده است. مسافرت،معاشرت با آشنایان و سایر برنامه ها را به نحوی تنظیم کردیم که بچه ها به صورت مستمر در کلاس های قرآن حضور داشته باشند و این رویکرد ذوق و اشتیاق آنها را مضاعف نموده است و همچنین تلاوت قرآن در منزل ما قطع نمی شود و آثار بسیار مثبتی از این رویکرد مشاهده کردیم. محمدهادی فرزند بزرگترم ۹ سال سن دارد و حافظ بیش از ۵ جزء قرآن است و امیرعلی هم با ۶ سال سن، روخوانی قرآن و حفظ برخی از سوره های جزء ۳۰ را با خوشحالی تمام، انجام می دهد. این مدرس حوزه تصریح کرد : رزق حلال ذوب آهن که ثمره تلاش و کوشش شبانه روزی همسرم در این مجتمع عظیم صنعتی می باشد و تلاوت مستمر قرآن، برکت خاصی به زندگی ما بخشیده است و همواره شکرگذار خداوند هستیم.
وی گفت : بنده در دوران کودکی نیز از ذوب آهن اصفهان و محل کار پدرم (کوره بلند) بازدید داشتم و در بازدید خانواده اخیر هم در کنار آشنایی با محل کار همسرم، خاطرات بسیاری از آن دوران برای من زنده شد. همواره دعاگوی کارگران ذوب آهنی هستم و آرزو دارم روز به روز بر توفیقات این کارخانه عظیم، افزوده شود.
این مربی قرآنی گفت : برگزاری کلاس های قرآن برای اعضای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان به صورت مستمر و به ویژه برای کودکان سبب می شود استعدادهای قرآنی از همان دوران کودکی شناسایی شده و پرورش یابد و در ادامه برگزاری مسابقات نیز به نوعی مکمل این فرایند محسوب شود که در ایجاد اعتماد بنفس، ارتقاء روابط اجتماعی و موفقیت های آینده فرزندان بسیار موثر است و قطعاً این روند با اطلاع رسانی به هنگام برای خانواده ها با استقبال بسیار خوبی همراه خواهد شد.
محمدهادی نیز گفت : من روزانه تلاوت قرآن دارم تا انشاا… به زودی حافظ کل قرآن بشوم و کارهای بزرگی در این زمینه انجام بدهم . از اینکه مادر عزیزم با تمرین و تکرار همیشه همراه من هستند، بسیار خوشحالم. حس خیلی خوبی دارم که پدرم در اولین کارخانه تولید فولاد کشور کار می کنند و دعا می کنم هر روز موفق تر باشند. خیلی خوشحال شدم، کارخانه را از نزدیک دیدم، فکر نمی کردم این قدر بزرگ باشد.
امیرعلی هم گفت : هر موقع برادرم درس و تکلیف نداشته باشند،در حفظ سوره ها کمکم می کنند، من سوره های حمد،اخلاص،کوثر،ناس،فلق، قدر و کافرون را حفظ هستم،آرزو دارم حافظ و قاری قرآن بشوم. خیلی خوشحالم پدرم در کارخانه کار می کنند تا بتوانند بسیاری از چیزهایی که دوست دارم را برای من بخرند، ای کاش امکان داشت قسمت های بیشتری از کارخانه را می دیدم.
شایان ذکر است مدیریت روابط عمومی شرکت نیز همچون گذشته آمادگی دارد فرزندان موفق خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان که در رشته های گوناگون حائز رتبه می شوند را در هفته نامه آتشکار معرفی نماید. همکاران عزیز که شرایط مذکور را دارا می باشند، می توانند با تلفن ۴۹۴۵ دفتر هفته نامه آتشکار تماس حاصل فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان