همه چیز درباره سریال خادم ملت با بازی ولودومیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین

توضیحاتی درباره سریال خادم ملت با بازی ولودومیر زلنسکی رییس جمهور کشور اوکراین در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره سریال خادم ملت با بازی ولودومیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سریال خادم ملت با بازی ولودومیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بیست و چهارم فوریه سال 2022 میلادی بود که نیروهای روسیه حمله‌ ی نظامی گسترده‌ ی خود را به اوکراین آغاز کردند… لازم به بیان است این بزرگ ترین حمله نظامی متعارف به خاک اروپا از زمان جنگ جهانی دوم است!

این تهاجم نظامی گسترده‌ با محکومیت گسترده ی بین‌ المللی از جمله تحریم‌ های جدید علیه روسیه همراه بود! همچنین اعتراضات جهانی علیه حمله روسیه به اوکراین را نیز در پی داشت. در این بین، فردی که بیش از پیش مورد توجه رسانه های بین المللی قرار گرفت کسی نبود جز ولودومیر زلنسکی ، رییس جمهور اوکراین!

ولودیمیر الکساندرویچ زلنسکی ، کمدین و رئیس‌ جمهور کنونی کشور اوکراین متولد ۲۵ ژانویه سال ۱۹۷۸ میلادی می باشد. او در ۲۱ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی، بدون پیشینه ی کار سیاسی و با پیروزی بر رئیس‌ جمهور پیشین اوکراین یعنی پترو پروشنکو (با بدست آوردن ۷۰ درصد آرا) به عنوان رئیس‌ جمهور اوکراین انتخاب شد. اما در این بین سوال مطرح می شود! این سوال چیزی نیست جز اینکه آیا ولودومیر زلنسکی پیش از انتخاب به عنوان رباست جمهوری کشور اوکراین ، واقعا یک بازیگر کمدی بوده است؟

در پاسخ بایستی گفت بله! ولودومیر زلنسکی در مجموعه تلویزیونی طنز خادم ملت (محصول سال ۲۰۱۵ میلادی) در ژانر طنز سیاسی به ایفای نقش پرداخته بود (در نقش یک معلم تاریخ که به طرز عجیبی به رییس جمهوری اوکراین می‌ رسد و در یک فضای طنز آلود به مبارزه با فساد دولتی می‌ پردازد). او که نقش قهرمان سریال یعنی رئیس‌ جمهور اوکراین را ایفا می‌ کند، با این سریال به محبوبیت های بسیاری دست یافت!

فصل اول سریال خادم ملت از ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی شروع شد؛ فصل دوم آن در اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی و فصل سوم نیز در ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی پخش شد. پس از انتشار این سریال، خادم ملت به یکی از سریال‌ های برتر در اوکراین و کشورهای شوروی سابق تبدیل شد!

اما جالب است بدانید ولودومیر زلنسکی در سال ۲۰۱۸ میلادی با کمک تهیه‌ کنندگان این مجموعه تلویزیونی (استودیوی Kvartal 95) حزبی را با نام خادم مردم تاسیس کرد! و با شعار مبارزه با فساد نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری اوکراین در سال ۲۰۱۹ میلادی شد! لازم به بیان است بخش عمده ی کمپین انتخاباتی ولودومیر زلنسکی در شبکه‌ های اجتماعی انجام شد!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان