نقد و بررسی مشخصات گوشی گلکسی F۲۳ سامسونگ + قیمت سامسونگ گلکسی F۲۳ ، ۵G

توضیحاتی درباره مشخصات فنی و قابلیت های گوشی گلکسی F۲۳ سامسونگ (از سری گلکسی F سامسونگ) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

نقد و بررسی مشخصات گوشی گلکسی F23 سامسونگ + قیمت سامسونگ گلکسی F23 ، 5G

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، به بررسی مشخصات گوشی گلکسی F۲۳ سامسونگ خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده، هشتم ماه مارس سال 2022 میلادی یا ۱۷ اسفند ماه سال 1400 شمسی، کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی از سری F را در کشور هند عرضه خواهد کرد! لازم به بیان است بازار هند بعد از چین، یکی از مناطق پرسود برای سازندگان تلفن‌ های هوشمند است! بازاری که هر یک از تولیدکنندگان گوشی‌ های هوشمند به‌ طور ویژه روی آن تمرکز می‌ کنند.

گوشی گلکسی F۲۳ سامسونگ دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و بدون حاشیه با بریدگی قطره‌ ای است (دارای محافظ Corning Gorilla Glass). یک طرح دوربین سه گانه در پشت تلفن همراه با یک جزیره دوربین مستطیلی شکل نیز وجود دارد. احتمال دارد این تلفن همراه در دو رنگ نعنایی و سبز تیره به بازار عرضه شود!

گوشی گلکسی F۲۳ سامسونگ از تراشه ۸ میلی متری Qualcomm Snapdragon ۷۵۰G با پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۹ بهره می‌ برد. لازم به بیان است تراشه ۸ میلی متری Qualcomm Snapdragon ۷۵۰G مخصوص تلفن‌ های مجهز به فناوری ۵G است!

البته احتمال دارد این گوشی جدید برند سامسونگ دارای پنل FHD+ و اسکنر اثر انگشت در کناره نیز باشد! گرچه هنوز نمی‌ دانیم که این گوشی مجهز به یک پنل AMOLED یا LCD است. این گوشی همچنین ممکن است با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ثالث ۲ مگاپیکسلی عرضه شود. همچنین انتظار می‌ رود یک پورت صوتی ۳.۵ میلی متری نیز وجود داشته باشد!

برند سامسونگ بعد از سری های A و M ، به معرفی سری جدید خود یعنی گلکسی F پرداخت. گوشی های سری گلکسی F با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و اکثر گوشی های این خانواده در حد پرچمدار می باشند و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند! سامسونگ این سری را بیشتر بخاطر رقابت با شرکت شیائومی در حوزه بازار گوشی های بالا رده راه اندازی کرده است.

در انتها لازم به بیان است تاکنون اطلاعاتی پیرامون قیمت سامسونگ گلکسی F۲۳ ، ۵G منتشر نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان