مرد ۷۰ ساله به خاطر ازدواج با این زن جوان به طرز وحشتناکی به قتل رسید

ماجرای یک قتل ترسناک را در این گزارش می خوانید. مرد ۷۰ ساله به خاطر ازدواج با این زن جوان به طرز وحشتناکی به قتل رسید.

مرد ۷۰ ساله به خاطر ازدواج با این زن جوان به طرز وحشتناکی به قتل رسید

ماجرای یک قتل ترسناک را در این گزارش می خوانید. مرد ۷۰ ساله به خاطر ازدواج با این زن جوان به طرز وحشتناکی به قتل رسید.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از پاتوق آنلاین، در تاریخ ۵ خرداد ماه سال جاری، حادثه آتش‌سوزی یک خانه در خیابان بهار ۴۲ کوی قدس شهر آبادان، به مأموران پلیس و سازمان آتش‌نشانی اعلام شد. تیم‌های امدادی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و موفق به مهار آتش شدند. در این حادثه، جسد یک مرد ۷۰ ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، در داخل ساختمان پیدا شد. کارآگاهان دایره جنایی آبادان با حضور در محل حادثه و بررسی جسد، به این نتیجه رسیدند که عاملان قصد داشتند با آتش‌افروزی خانه، سناریوی قتل را پنهان کنند.

تیم جنایی در بررسی‌های میدانی پی بردند که قربانی جنایت سال‌ها قبل پس از مرگ همسرش با همه مخالفت‌هایی که فرزندانش داشتند، با زن جوانی ازدواج می‌کند و صاحب یک پسر می‌شود که فرزند آن‌ها در حال حاضر ۹ ساله است.

پسر خانواده در اعترافاتش گفت که پس از ازدواج پدرش با زن جوان، نامادری او با فریب و تهدید، خانه و سرمایه آن‌ها را به نام خودش ثبت کرد و باعث اختلافات بین دو خانواده شده بود. پسر خانواده در نهایت با شدت عصبانیت، تصمیم به قتل پدرش گرفت و با کمک زنش این جنایت را انجام داد.

پس از این حادثه، پسر و عروس خانواده دستگیر شدند و در ادامه اظهاراتشان، به این نتیجه رسیدند که پسر خانواده عامل اصلی قتل بوده است. جسد پدر خانواده برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و عاملان این جنایت در اختیار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان قرار گرفتند تا مشخص شود کدام یک از آن‌ها عامل اصلی قتل مرد ۷۰ ساله بوده است. در نهایت، پسر خانواده به اتهام قتل با ضربات چاقو و آتش‌افروزی به حبس ابد محکوم شد. همچنین، زن جوانی که به او در این جنایت کمک کرده بود، به حبس ۱۵ سال محکوم شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان