صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

علت برخورد دو قطار مترو تهران کرج چه بود؟ + جزئیات تلفات و زمان بازگشایی خط مترو

توضیحاتی درباره جزئیات علت برخورد دو قطار مترو تهران کرج، تلفات این حادثه و همچنین زمان بازگشایی خط مترو (در خط 5) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

علت برخورد دو قطار مترو تهران کرج چه بود؟ + جزئیات تلفات و زمان بازگشایی خط مترو

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره جزئیات علت برخورد دو قطار مترو تهران کرج، تلفات این حادثه و همچنین زمان بازگشایی خط مترو خواهیم داشت! با ما همراه باشید. صبح روز اول دی ماه سال 1400 شمسی، دو قطار مسافربری در خط مترو کرج به تهران (در خط 5) به یکدیگر برخورد کردند…

علت برخورد دو قطار مترو تهران کرج

اما مجتبی خالدی ، سخنگوی اورژانس کشور در این باره گفت: در ساعت 07:4 صبح امروز یک مورد حادثه برخورد دو قطار مسافربری در خط مترو کرج به تهران نرسیده به چیتگر در ایستگاه چیتگر باهم برخورد می کنند. تاکنون سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است؛ همچنین 20 نفر در این حادثه مصدوم شده‌ اند.

همچنین کامران آزادی، قائم مقام عملیات شرکت بهره‌ برداری مترو تهران در خصوص جزییات حادثه برخورد دو رام قطار در ایستگاه چیتگر در صبح روز اول دی ماه سال 1400 شمسی گفت: اتفاقی که در ایستگاه چیتگر رخ داده است برخورد قطار تندرو با قطار کندرو بوده است که قطار کندرو در مسیر قطار تندرو آمده است. علت حادثه در دست بررسی است اما هنوز گزارش اولیه آماده نشده و به محض آماده شدن اعلام عمومی خواهیم کرد. قطار کندرو در همه ایستگاه‌ ها توقف می‌ کنند، اما قطار تندرو تنها در سه ایستگاه توقف دارد و سریع عبور می‌ کند که در حادثه صبح امروز در مسیر تندرو، قطار کندرو وارد شده بود و از بغل برخورد می‌ کنند. در حال حاضر همکاران من دو واگن و یک لوکوموتیو سالم از یک قطار و شش واگن و یک لوکوموتیو سالم از یک قطار دیگر جدا کردند و مابقی واگن‌ ها درگیر هستند که باید جداسازی شوند.

کامران آزادی با بیان این که در حال حاضر کارشناسان فنی در حال جداسازی واگن‌ ها هستند، تصریح کرد: واگن‌ ها که جدا شوند، روی ریل می‌ آیند و به نظر می‌ رسد سه تا چهار ساعت آینده خط باز می‌ شود…

همچنین محسن محمديان، مدیر ارتباطات و امور بین‌ الملل شرکت بهره‌ برداری مترو تهران در پاسخ به این پرسش که آیا طی روزهای قبل در مورد نقص فنی قطار یا خط در این مسیر گزارشی داده شده بود یا خیر؟ گفت: خیر، هیچ گزارشی مبنی بر نقص فنی طی روزهای قبل در این خط و قطارها نداشته‌ ایم! خط و قطار هر دو سالم بوده است ولی متأسفانه این اتفاق رخ داده است. برخورد دو قطار مترو از بغل بوده است و اینکه گفته می‌ شود به اصطلاح دو قطار شاخ به شاخ شده‌اند صحت ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان