صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

راهنمای فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای همراه‌ اول و ایرانسل و رایتل در سال ۱۴۰۰

توضیحاتی درباره چگونگی فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای اپراتورهای همراه‌ اول و ایرانسل و رایتل در سال ۱۴۰۰ شمسی در صفحه اقتصاد منتشر شد!

راهنمای فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای همراه‌ اول و ایرانسل و رایتل در سال ۱۴۰۰

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره چگونگی فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای همراه‌ اول و ایرانسل و رایتل در سال ۱۴۰۰ شمسی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. معلمان، دانش آموزان، مدیران و… مدارس سراسر ایران می توانند بدون احتساب هزینه (به صورت رایگان)، از اینترنت رایگان مخصوص شاد استفاده کنند…

در روزهای سختی که همه گیری گسترده ویروس کرونا فعالیت های آموزشی را در کشور مختل کرده بود، آموزش و پرورش تصمیم گرفت با طراحی یک سامانه آموزشی آنلاین ویژه آموزش مجازی، دانش آموزان را در این دوران همراهی کند. به این سامانه آموزشی آنلاین، اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش گفته می‌ شود.

اما امسال نیز (1400 شمسی) همچون سال تحصیلی گذشته، سامانه شاد به عنوان بستری برای آموزش مجازی در خدمت معلمان، دانش آموزان، مدیران و… می باشد.

کاربران برنامه شاد متشکل از معلمان، دانش آموزان، مدیران و… که احراز هویت خود را در برنامه شاد انجام داده اند، می توانند از سراسر ایران به صورت رایگان از اینترنت همراه اول، ایرانسل و همچنین رایتل برای بهره مندی از این بستر آموزش مجازی استفاده کنند.

فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای کاربران همراه‌ اول

معلمان، دانش آموزان، مدیران و… که از مشترکان اپراتور تلفن همراه همراه‌ اول می باشند، می‌ توانند از مهر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی تا اطلاع ثانوی، می توانند با استفاده از کد دستوری " ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۳۱ مربع " به صورت رایگان به سامانه ی شاد دسترسی داشته باشند.

توجه داشته باشید با فعال‌ سازی کد دستوری " ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۳۱ مربع "، فقط برنامه شاد روی اینترنت گوشی تلفن همراه هوشمند شما باز می‌ شود! برای استفاده مجدد از دیگر برنامه‌ ها بایستی در ابتدا کد غیرفعال‌ سازی را وارد کنید تا اینترنت گوشی‌ تلفن همراه هوشمند شما به حالت عادی بازگردد و با تعرفه معمولی محاسبه شود. لازم به بیان است برای غیرفعال کردن اینترنت رایگان شاد در اپراتور تلفن همراه همراه اول بایستی از کد دستوری " ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۳۲ مربع " استفاده کرد.

همچنین با استفاده از کد دستوری " ستاره 100 ستاره 130 مربع " نیز می‌ توان از برخورداری یا عدم برخورداری از اینترنت رایگان شاد مطلع شد…

فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای کاربران ایرانسل

معلمان، دانش آموزان، مدیران و… که از مشترکان اپراتور تلفن همراه ایرانسل می باشند، می‌ توانند از مهر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به تهیه بسته ی دیتا، به سامانه ی شاد دسترسی داشته باشند.

توجه داشته باشید اینترنت مصرفی این سامانه آموزش مجازی در هنگام استفاده، برای تمامی کاربران اپراتور تلفن همراه ایرانسل رایگان است و در طول استفاده از سامانه شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار و بدون نیاز به شماره‌ گیری کد دستوری خاصی، برای کاربران اعمال می‌ شود!

لازم به بیان است معلمان، دانش آموزان، مدیران و… لازم است به هنگام استفاده از سامانه شاد، اطمینان حاصل کنند که نرم‌ افزارهای تغییر دهنده ی IP (فیلترشکن) روی دستگاه خود غیر فعال است (در غیر این صورت، امکان تشخیص IP های سامانه شاد و به طور خودکار رایگان شدن اینترنت مصرفی وجود نخواهد داشت).

فعالسازی اینترنت رایگان شاد برای کاربران رایتل

معلمان، دانش آموزان، مدیران و… که از مشترکان اپراتور تلفن همراه رایتل می باشند، می‌ توانند از مهر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به کد دستوری خاصی، به سامانه ی شاد دسترسی داشته باشند (این امکان به صورت پیش‌ فرض برای کاربران نرم‌ افزار شاد در اپراتور تلفن همراه رایتل اعمال شده است).

لازم به بیان است دانشجویان نیز می‌ توانند از طرح دانشجو که پیش از این توسط اپراتور تلفن همراه رایتل ارائه شده‌ بود، استفاده کنند. در توضیح طرح دانشجوی (و همچنین طرح جوان) اپراتور تلفن همراه رایتل بایستی گفت تمامی جوانان 18 تا 29 سال، دانشجویان، طلاب و فراگیران علوم دینی می توانند با ارائه ی کارت دانشجویی معتبر، از این طرح شامل 15 گیگابایت اینترنت پرسرعت 30 روزه و همچنین هر جمعه 200 مگابایت اینترنت هدیه به مدت یک‌ سال استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان