خط و نشان جنجالی وزیر کشور خطاب به طالبان | دقت کنید

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره جزئیات خط و نشان جنجالی وزیر کشور خطاب به طالبان پرداخته شده است.

خط و نشان جنجالی وزیر کشور خطاب به طالبان | دقت کنید

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره جزئیات خط و نشان جنجالی وزیر کشور خطاب به طالبان پرداخته شده است.
وزیر کشور گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا از این اتفاقات مرزی رخ ندهد.
احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دولت بیان کرد: در حال حاضر اوضاع و احوال کاملا آرام است و تردد مرزی برقرار است.
وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس اشتباهی که مرزبابانان افغانستانی کرده و تیراندازی کردند، این تیراندازی مرزی اتفاق افتاد و یک شهید هم داشتیم و از طرف افغانی نیز افرادی کشته شدند ولی با توجه به دقت و تدبیر طرف جمهوری اسلامی و دقت و ورود به موقع طالبان و دولت مرکزی مسأله حل شد و الان در مرز مشکلی نداریم.
وزیر کشور ضمن اشاره به اینکه متأسفانه تاکنون چند نوبت از این اتفاقات داشته ایم، گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا از این اتفاقات مرزی رخ ندهد.
در ادامه در پاسخ به این سوال که برخی از مقامات اظهارنظرها و موضع گیری هایی در مورد کشورمان دارند، آیا واکنشی نسبت به پیام هایی که در فضای مجازی می گذارند، خواهید داشت؟ اظهار کرد: برخی از افراد غیر مسئول یا لااقل در رده های اصلی مسئولیت اظهاراتی داشتند که بر اساس برخی گزارشات آنها را برکنار کردند. حرف هایی کاملا بیجا و غیرمنطقی توسط یکی از این افراد زده شده بود که بر اساس گزارشی که به من رسید، او را برکنار کردند.

وی تأکید کرد: ما با حاکمان افغانستان تعامل داریم، لذا طبیعتا هر حرفی باشد باید از طریق گفت و گو حل و فصل شود.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان