بررسی مشخصات گوشی هوشمند OSOM OV۱ + قیمت گوشی OSOM OV۱ در ایران

توضیحاتی درباره مشخصات گوشی هوشمند OSOM OV1 به عنوان اولین محصول ارائه شده توسط شرکت OSOM در صفحه اقتصاد منتشر شد!

بررسی مشخصات گوشی هوشمند OSOM OV1 + قیمت گوشی OSOM OV1 در ایران

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره مشخصات گوشی هوشمند OSOM OV1 خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی نام شرکتی جدید در حوزه طراحی و تولید گوشی تلفن همراه هوشمند در فضای مجازی شنیده می شود: شرکت OSOM! این شرکت توسط برخی از اعضای سابق شرکت Essential شکل گرفته است. لازم به بیان است OSOM مخفف عبارت Out of sight, Out of mind است و مانند کلمه awesome تلفظ می شود. این شرکت اخیرا برای تبلیغ گوشی هوشمند آینده ی خود در لینکدین شروع به تبلیغات گسترده کرده است…

اما گوشی هوشمند برند OSOM چیزی نیست جز OSOM OV1. چندی پیش، این شرکت یک نظرسنجی در لینکدین برای چهار ترکیب رنگ ممکن برای گوشی آینده ی خود انجام داد: زرد خورشیدی، سبز شفق قطبی، آبی گرگ و میش و بنفش غروب (یا Solar Yellow ، Borealis Green ، Twilight Blue و Dusk Purple). این گوشی تلفن همراه هوشمند احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی (یعنی تابستان و پاییز سال ۱۴۰۱ شمسی) عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند OSOM OV1 که بر روی اندروید اجرا می‌ شود و دارای صفحه نمایش OLED نیز خواهد بود، با استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت بالا ساخته خواهد شد. این مواد در بسیاری از گوشی‌ های تلفن همراه هوشمند یافت نمی‌ شود! از جمله این مواد می‌ توان به فولاد ضد زنگ، تیتانیوم و سرامیک اشاره کرد. مشخص شده است که برای ساخت ماژول دوربین و کلید‌های پاور و صدا از تیتانیوم استفاده خواهد شد. از طرفی، فریم میانی دستگاه نیز از فولاد ضد زنگ ساخته می‌ شود! همچنین پنل پشتی این گوشی هوشمند از سرامیک زیرکونیوم ساخته خواهد شد.

براساس برخی اخبار منتشر شده در گوشی هوشمند OSOM OV1 از یک چیپست از سری اسنپدراگون ۸ استفاده می‌ شود! اما مدل دقیق پردازنده ی آن هنوز تایید نشده است. البته انتظار می‌ رود که این پردازنده، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا نسخه جدیدتر آن، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس باشد.

در پنل پشتی، ماژول دوربین دستگاه شامل سیستم دوربین دوگانه می‌ شود. این سیستم متشکل از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی است. در پنل جلویی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس تصویری وجود خواهد داشت!

گوشی هوشمند دو سیم کارته ی OSOM OV1 از اتصال پهن باند 5G پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت گوشی OSOM OV1 در ایران

گفته می‌ شود گوشی OSOM OV1 کمتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان