استقلالی ها حسابی سر بیرانوند تلافی کردند | مربی نگون بخت پرسپولیس مصدوم شد | اقدامی عجیب که دردسرساز شد

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه جزئیات حمله استقلالی ها به  بیرانوند و مصدوم کردن مربی پرسپولیس پرداخته شده است.

استقلالی ها حسابی سر بیرانوند تلافی کردند | مربی نگون بخت پرسپولیس مصدوم شد | اقدامی عجیب که دردسرساز شد

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه جزئیات حمله استقلالی ها به بیرانوند و مصدوم کردن مربی پرسپولیس پرداخته شده است.
با ورود دروازه‌بان پرسپولیس به زمین چمن ورزشگاه آزادی، جوّ سکوها به شدت متشنج شد.
به گزارش خبرنگارهای تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 19:45 امروز (چهارشنبه)، در فینال جام حذفی فوتبال و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* از بین عوامل دو تیم، ریکاردو ساپینتو اولین نفری بود که وارد زمین شد و مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفت، اما هواداران پرسپولیس موضع تندی علیه سرمربی استقلال گرفتند.

با ورود دروازه‌بان پرسپولیس به زمین چمن ورزشگاه آزادی، جوّ سکوها به شدت متشنج شد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 19:45 امروز (چهارشنبه)، در فینال جام حذفی فوتبال و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دیگر فردی بود که به زمین آمد و به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* در حالی که همیشه بازیکنان در سمت هواداران تیم خود گرم می‌کنند، این اتفاق برعکس رخ داد تا حوادث زیادی اتفاق بیفتد. سیدحسین حسینی پس از اینکه به سمت دروازه رفت، هواداران پرسپولیس علیه او شعار دادند.

* مهمترین اتفاق اما حضور علیرضا بیرانوند در زمین بود. دروازه‌بان پرسپولیس به‌واسطه اظهارنظرهایش علیه ساپینتو و همچنین رفتارش در دربی مورد انتقاد استقلالی‌ها قرار گرفته بود و زمانی که به سمت دروازه رفت، هواداران استقلال شعارهای تندی علیه او سر دادند؛ به‌طوری که جو ورزشگاه برای دقایقی متشنج شد. هواداران خشمگین استقلال با پرتاب اشیا به استقبال دروازه‌بان پرسپولیس رفتند. پرتاب اشیا آنقدر زیاد بود که یکی از آنها به ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس برخورد کرد و سبب مصدومیت او شد.

بیرانوند در ادامه از سایر دروازه‌بان‌ها خواست نزدیک وسط زمین تمرین کنند. مسئولان باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال به تصمیم مسئولان معترض شدند.

* جلال مرادی ناظر بازی با یحیی گل‌محمدی خوش و بش کرد.

* برخی بازیکنان سهمیه امید استقلال قصد نشستن در جایگاه ویژه را داشتند که اجازه حضور آنها داده نشد.

* امید نورافکن بازیکن سپاهان، پژمان جمشیدی هافبک پیشین پرسپولیس و ستاره فعلی سینما، به همراه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان