صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره برند پوشاک الیاف طبیعی تن درست + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک الیاف طبیعی تن درست | تَنِ ما طبیعت ماست | در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برند پوشاک الیاف طبیعی تن درست + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک الیاف طبیعی تن درست خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند پوشاک الیاف طبیعی تن درست با شعار آشتی با طبیعت و | تَنِ ما طبیعت ماست | در سال 1383 شمسی آغاز به کار کرده است (دفتر مرکزی برند تن درست در خیابان انقلاب شهر تهران واقع می باشد).

جالب است بدانید ایده پردازان، کارشناسان و طراحان این برند ایرانی بر این باورند که تن ما، طبیعت ماست (سادگی و سازگاری با طبیعت، هدف و مقصود تَنِ دُرُست است)! و برای آشتی و احترام به طبیعت بایستی در ابتدا با بدن خود آشتی کنیم و احترام به خود را بیاموزیم.

در وبسایت رسمی اینچنین آمده است:

" جسم و جان، تن و روان، بیرون و درون، همه و همه در نیاز مراقبتی تا پالوده شان بداری، از گزند پلشتی های زمانه. این را اما کسی به تو هدیه نمی کند جز تو، که در این تیمار داری روح و روان، باید که در تلاش آن باشی که نیک بیاندیشی و نیک بگویی و نیک به کردار آیی.

روح ماشین زده زمانه به هزار ترفند و شعبده، تو را به آنچه می خواند که مصنوع کارخانه هایی است که در کار انهدام درستی زمین اند و در این بازی تو هوشیار تر از آنی که به جادو گرفتار آیی . مگر نه آنکه مردمان روزگار دور، تنها آنچه را در سازو کار زندگی داشتند که از زمین ریشه گرفته بود؟! در آنچه می خوردند و اسباب راحت و خواب و در آنچه به تن می کردند؟! و مگر به آنکه تا یاد داریم غبطه سلامت روح و جان و عمر طولانی و روزگار خوش آنان بوده است؟! شاید آن به که از دم دست ترین ها آغازش کنیم.تنها آنچه را برگزینیم که تن را درستی بخشد و از زمین بر آمده باشد و بر آسمان جانمان نشیند، که تَنِ دُرُست، روان درست را از پی است. "

برند پوشاک تن درست با تولید پوشاک تهیه شده از الیاف طبیعی و سازگار با طبیعت، طبیعت دوستی خود را به بهترین نحو ممکن بجا آورده است! این برند پوشاک همچنین در طراحی های خود از طرح‌ های سنتی و مطابق با فرهنگ ملی ایران الهام می گیرد…

تولیدات برند تن درست در بخش‌ های زنانه، بچگانه و همچنین مردانه تولید می شوند و شامل لباس های راحتی و لباس بیرونی هستند (همگی از الیاف طبیعی تولید شده اند). لازم به بیان است پیراهن‌ های مردانه برند تن درست از تنوع و الگوی سنتی خاص و ویژه‌ ای برخوردار می باشند. همه محصولات این برند ایرانی در رنگ‌ بندی‌ های جذاب، دیدنی و با ظرافت و جزئیات مورد پسند مشتریان طراحی شده اند.

نمایندگی های برند تن درست در حال حاضر در هشت شهر ایران دایر می باشند؛ شهرهایی چون تهران، اردبیل، رشت، مشهد و… البته برای خرید محصولات تن درست از دیگر شهرهای ایران نیز می‌ توان از فروشگاه‌ های اینترنتی تن درست استفاده کرد!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان